Miestiečiams kilo klausimas – jei du prie tilto kabantys ženklai skelbia skirtingą leistiną greitį, kuriuo vadovautis?
Vienas ženklas perspėja, kad visame senamiestyje – 20 km/val. greičio zona. Kitas ženklas nurodo perpus mažesnį leistiną greitį.
Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus specialistas Vytautas Paukštė paaiškino, kad tokiu atveju privalu vadovautis 10 km/val. greitį žyminčiu ženklu.
„Zona gali būti platesnė sąvoka, nurodytas greitis galioja senamiesčio teritorijai, o konkrečiai tiltu reikėtų važiuoti lėčiau. Tai – laikinas ženklas“, – sakė V.Paukštė.
Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus specialistas Karolis Šakarnis paaiškino, kad greitį riboti prireikė dėl Biržos tilto pakėlimo mechanizmo reduktoriaus gedimo.
„Pats mechanizmas šiuo metu išardytas ir perrenkamas iš naujo. Tai yra techninis paveldas, jį turime saugoti. O ir naujo tokio nenupirksi. Kol kas mechanizmas perrenkamas, iš naujo užsakomi nauji guoliai. Kiekviena detalė gaminama pagal užsakymą. Manau, kad mėnesį darbai gali užtrukti“, – prognozavo K.Šakarnis.
Vairuotojai apie vykstančius darbus turėtų suprasti iš kelkraščiuose atsiradusių įspėjamųjų ženklų.
„Kad remonto metu tiltas mažiau jaustų apkrovas, nuspręsta ne tik mažinti greitį, bet ir susiaurinti juostas. Vairuotojai nepaiso ribojimų. Per tiltą lekia it bepročiai. Jei parašyta 20 km/val., jie būtinai važiuos 30–40 km/val. greičiu ir dar didesniu. Sumažinta iki 10 km/val. todėl, kad apačioje mechanizmai yra išardyti, viskas laikosi ant pastolių“, – paaiškino K.Šakarnis.
Kol kas kilnoti šio tilto būtinybės nėra, tad darbus stengiamasi atlikti kruopščiai.
„Regatos dalyviai aukštyn upe neplauks, laivo „Meridianas“ judinti kol kas taip pat nereikia“, – pastebėjo specialistas.
Tilto pakėlimo mechanizmo reduktoriaus remontas kainuos 15 tūkst. eurų.
Naujausi komentarai