Planuojama, kad pramoginis maršrutas drieksis nuo miesto centro iki Tauralaukio.
Viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" vadovas Andrius Samuilovas patvirtino, kad po techninės specifikacijos vandens autobuso paviešinimo buvo gauti dviejų dalyvių siūlymai, kurie dabar vertinami ir tada bus skelbiamas konkursas paslaugai pirkti.
"Iš savivaldybės administracijos gavę pavedimą, įvertinome galimybes paleisti reguliarų vandens autobusą Dangės upe tarp miesto centrinės dalies ir Tauralaukio. Sprendžiant iš numatomo laivo greičio, tai būtų labiau pramoginė nei greito susisiekimo priemonė", – teigė A.Samuilovas.
Sprendžiant iš numatomo laivo greičio, tai būtų labiau pramoginė nei greito susisiekimo priemonė.
Vandens autobusai turėtų būti varomi elektra. Tokių laivelių upėse esą daug kursuoja Švedijoje, Olandijoje, Norvegijoje.
"Įvertinę panašaus ilgio maršrutų Lietuvoje kainas, pavyzdžiui, iš Drevernos į Juodkrantę ar iš Kauno iki Kulautuvos, tai Klaipėdoje kelionės kaina tokiu laivu upe turbūt siektų apie šešis eurus", – teigė A.Samuilovas.
Ar šitas maršrutas apsimokės, ar jis bus populiarus, kol kas prognozuoti labai sunku. Esą viską parodys praktika.
Vandens autobusų įsigijimas ir stotelių įrengimas vyks paraleliai.
"Manyčiau, kad vasaros pabaigoje viskas bus baigta, tik dar neapsisprendėme, ar šiemet startuoti, ar kitą sezoną", – kalbėjo A.Samuilovas.
Planuojamo maršruto Dangės upe per miestą ilgis – beveik aštuoni kilometrai su šešiomis – Senamiesčio, Joniškės g., Liepų g. tilto, "Dangės vingio", Žolynų gyvenamojo kvartalo ir Botanikos sodo stotelėmis.
Stotelių upių autobusų keleiviams įrengimu turėtų pasirūpinti Klaipėdos savivaldybė.
Prognozuojama, kad vandens autobusas maršrutą įveiks per 80 min.
Planuojama, kad upe plaukios du elektriniais varikliais varomi vandens autobusai, kuriuose turėtų būti ne mažiau nei 11 vietų keleiviams.
Kiekvienas jų per dieną turėtų atlikti ne mažiau kaip penkis reisus.
Naujausi komentarai