Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas atskleidė, kad šiuo metu nuo numatyto grafiko atsiliekama maždaug 1–2 savaitėmis, tačiau rangovas čia niekuo dėtas.
„Taip nutiko dėl mūsų kaltės. Pirmąjį mėnesį užtrukome dėl medžių iškirtimo. Jeigu atmestume šiuos nesklandumus, 15 proc. net lenkiame numatytus terminus“, – paaiškino vedėjas.
Pašnekovo teigimu, neabejojama, kad darbus pavyks baigti laiku.
Tvirtinama, kad pastarieji dabar jau vyksta žemės paviršiuje, tad išskirtinių trukdžių nesitikima.
Darbus kiek komplikuoja tik tai, kad plušama visiškai neuždarant transporto priemonių eismo, tenka atidžiai sekti srautus, beveik kasdien koreguoti automobilių judėjimo schemą.
Teigiama, kad melnragiškiai prie kaimynystėje verdančių darbų jau įprato, o poilsiautojų darbo dienomis kol kas nėra itin daug, todėl išskirtinės sumaišties išvengiama.
„Oras dabar yra palankus – srautai kiek mažesni, tik savaitgaliais būna daugiau žmonių. Įtakos darbams turi ir Karklės link važiuojanti sunkiasvorė technika ar privatininkai, nors tai daryti draudžia pastatytas ženklas“, – apibendrino skyriaus vedėjas.
V.Švedas teigė, kad darbų dar yra likę – reikia suformuoti žiedinę sankryžą nuo Audros gatvės ir bendrovės „Klaipėdos nafta“ teritorijos pusių ir pan.
Turbožiedo sankryžoje įrengimo darbus atlieka bendrovė „Žemkasa“.
Naujausi komentarai