"Noriu į akis pažiūrėti", – vakar tarstelėjo uostamiesčio meras, paklaustas, ko skuba pas ministrą.
Vizito metu uostamiesčio vadovas lietė kelias temas – kalbėta Klaipėdos švyturio atvėrimo visuomenei, Vilhelmo kanalo įveiklinimo klausimais.
"Ministrui noriu perduoti susirūpinimą dėl kelio Nr. 141, kuris nėra miesto teritorijoje, bet juo naudojasi daugybė klaipėdiečių. Aš nemanau, kad ministras nežino, kokia šio kelio būklė. Tai yra grįžimas net ne į XX, bet į XIX amžių. Duobės didelės, jų daug. Duobių lopymo būdas – labiau nei archajiškas ir visiškai neefektyvus", – pastebėjo V.Grubliauskas.
Tai yra grįžimas net ne į XX, bet į XIX amžių.
Kelias tarp Jakų žiedinės sankryžos ir Rimkų viaduko jau buvo minimas pokalbiuose su šiuo ministru.
Situaciją tiek Lietuvos automobilių kelių direkcijai, tiek ministerijai yra pristatęs ir Klaipėdos rajono meras Bronius Markauskas.
Tačiau šio kelio rekonstrukcija vis nepradedama, o dangos būklė jau pasiekė kritinį tašką.
"Natūralu, kad su rajonu mes turime daugybę sąlyčio taškų, net ir bendros infrastruktūros. Norėčiau, kad ministras iš pirmų lūpų išgirstų apie situaciją šiame kelyje. Vienoje kelio pusėje yra Lėbartų kapinės, tad nesinorėtų, kad kitoje pusėje būtų automobilių kapinynas", – vaizdžiai padėtį nusakė V.Grubliauskas.
Skundai dėl šio kelio būklės viešumoje pasipylė nuo vasaros. Jau kelios dešimtys vairuotojų turėjo pakelėje keisti sugadintas padangas arba laukti specialaus transporto mašinų išgabenimui į autoservisus.
Ne visi gyventojai pasiryžę bylinėtis, dalis nukentėjusiųjų veikiausiai tylomis susitaikys su nuostoliais.
"Aš manau, kad žalos išieškojimas būtų labai gera pamoka tiems, kurie turi tuo keliu rūpintis", – patikino Klaipėdos meras.
Naujausi komentarai