Pereiti į pagrindinį turinį

Dėl mėsos kokybės – skundai

2010-12-07 11:00
Nepatenkinti: klaipėdiečiai dažniausiai skundžiasi mėsos ir jos produktų kokybe.
Nepatenkinti: klaipėdiečiai dažniausiai skundžiasi mėsos ir jos produktų kokybe. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Klaipėdiečiai vis dėmesingesni savo mitybai ir kritiškesni produktams, kuriais prekiauja prekybos centrai. Dažniausiai vartotojams įtarimų šiemet sukėlė mėsa ir jos produktai.

Klaipėdos miesto valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba per dešimt šių metų mėnesių sulaukė vartotojų 186 skundų. Trečdalis jų pasitvirtino. Pasak tarnybos Maisto skyriaus vedėjos Jūratės Mačiulienės, pernai pasitvirtino 37 proc. skundų.

„Pagrindinės to priežastys yra kelios. Viena jų – vartotojai per vėlai praneša apie nekokybiškus produktus ir mes, nuvykę į vietą, jų neberandame. Pasitaiko, kad žmonės blogai įvertina ir juslines savybes. Pasižiūrėjus į sudėtį paaiškėja, kad toks skonis ir turi būti“, – aiškino vedėja.

Dažniausiai žmonės skundžiasi dėl produktų, pirktų prekybos įmonėse. Tarp jų gerokai pirmauja prekybos centrai, tačiau juose skundai pasitvirtina rečiausiai – 19 proc.

Antroje vietoje pagal nusiskundimus uostamiestyje yra mažesnės parduotuvės, trečioje – turgavietės. Tačiau gauti skundai dėl galimų pažeidimų juose pasitvirtino dažniau nei prekybos centruose. Turgavietėse iš visų gautų pranešimų pasitvirtino 40 proc., parduotuvėse – 49 proc.

Dažniausiai klaipėdiečiai buvo nepatenkinti maisto produktų kokybe, juslinėmis savybėmis. Pranešama ir apie pasibaigusį galiojimo laiką, netinkamą produkto ženklinimą.

„Gal vartotojai tampa sąmoningesni. Žino, kokia informacija turi būti pateikta, o neradę jos, praneša“, – spėjo vedėja.

Daugiausia klaipėdiečiai kreipėsi dėl mėsos gaminių, jų subproduktų, daržovių ir vaisių kokybės.

Šiemet tarnyba sulaukė 39 skundų ir dėl viešųjų maitinimo įstaigų. J.Mačiulienė tvirtino, jog dažniausiai klaipėdiečiai kreipėsi dėl patiekalų kokybės ir higienos pažeidimų.

„Vartotojas įvertina, kai blogai išplauti indai, nevalyti stalai. Tokių pažeidimų anksčiau neužfiksuodavome. Dabar jie dažnesni. Patys nustebome, kad kavinėse būna prastai išplauti indai, nors stovi indaplovė“, – tvirtino vedėja.

Praėjusiais metais tarnyba sulaukė 221 skundo. Manoma, kad panašus jų skaičius bus ir šiemet.

Faktai ir skaičiai

Klaipėdos miesto valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba per dešimt mėnesių sulaukė 186 skundų.

Iš gautų skundų pasitvirtino 59.

Daugiausia skundų gauta dėl maisto produktų, įsigytų prekybos vietoje, – 144. Iš jų prekybos centruose – 80, parduotuvėse – 37, turgavietėse – 27.

Skundų dėl maisto produktų viešojo maitinimo įstaigose gauta 39.

Anoniminių skundų gauta 18.

Patarimai vartotojams:

Apie nekokybiškus maisto produktus Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai visą parą galima pranešti telefonu 8 800 40403.

Vartotojams, nusipirkusiems netinkamus maisto produktus, patariama pirmiausia kreiptis į įstaigą, kur juos įsigijo.

Jei įstaiga nepakeitė produkto ir negrąžino pinigų, galima kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą.

Patariama išlaikyti prekės įsigijimo kvitą, neišmesti pakuotės, kad Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos specialistai lengviau atsektų gaminių seriją ir apgintų vartotojų interesus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų