Atsiskaitymo už elektrą knygutės atėjusio pasikeisti klaipėdiečio laukė nemaloni staigmena. Vyrui ji nebuvo išduota. Darbuotoja vartotojui nurodė, kad knygučių Klaipėdoje nėra ir ją telefonu reikia užsakyti iš Vilniaus.
Išdavė atsiskaitymo lapelius
Dėl pasibaigusios atsiskaitymo už elektrą knygutės pakeitimo Danės gatvėje gyvenantis Petras Špečkauskas tradiciškai kreipėsi į įmonės LESTO Klaipėdos miesto skyrių. Tačiau vartotojas vietoj knygutės gavo tris atšviestus atsiskaitymo lapelius.
„Darbuotoja pasakė, kad knygučių neturi. Siūlė kas mėnesį atsiskaityti tiesioginiu debetu. Pasakiau, jog manęs tai nedomina. Tada nurodė numerį, kuriuo paskambinęs galėčiau užsisakyti knygutę. Keista. Knygutės visada būdavo išduodamos elektros tinkluose, o dabar reikia užsisakyti iš Vilniaus. Kas čia per progresas?“ – stebėjosi klaipėdietis.
Iš kelinto karto pavykus prisiskambinti nurodytu numeriu, klaipėdiečiui buvo pasakyta, kad knygutė jo pašto dėžutėje atsiras maždaug per savaitę.
Paslaugą perša per prievartą
Vyrą nauja tvarka nustebino: „Klaipėdoje gyvena daug žmonių. Nejaugi visi turės skambinti ir užsisakyti knygutes. O ką reikės daryti garbaus amžiaus žmonėms? Juk ne visi supras, ką, kaip ir kur reikės užsisakyti. Matyt, tvarka pakeista specialiai, kad žmonės nieko nesuprastų ir atsiskaitinėtų tiesioginiu debetu. Paslaugą perša per prievartą. Gal visiškai knygutes panaikins?“
Pasak P.Špečkausko, tiesioginiu debetu gali atsiskaitinėti jaunimas, o vyresnio amžiaus žmonės pripratę prie popierinių atsiskaitymo knygučių.
„Jose viskas aišku. Viską matai, kiek išnaudojai elektros, kiek sumokėjai“, – teigė vartotojas.
Knygučių dar nenaikins
Įmonės LESTO atstovas Ernestas Naprys aiškino, kad greičiausiai įvyko nesusipratimas.
„Matyt, klientui buvo pasiūlyta galimybė atsiskaityti šiuolaikišku būdu – tiesioginiu debetu, tačiau jis nepriėmė galutinio sprendimo. Dėl to vartotojui buvo pasiūlyti atsiskaitymo lapeliai kaip laikina priemonė, kol apsispręs, ar vėliau norėtų atsiskaityti tiesioginio debeto būdu. Klientas buvo informuotas, kad, jei apsispręs atsiskaityti už elektrą knygele, ją galės užsisakyti telefonu“, – aiškino atstovas.
E.Naprio teigimu, įmonė nėra priėmusi jokių sprendimų dėl atsiskaitymo knygelių panaikinimo. Klaipėdos klientų aptarnavimo skyriuje ši turėjo būti išduota. Atstovo teigimu, per dieną vidutiniškai čia jų išduodama 65.
Tačiau, pasak atstovo, atsiskaitymo knygutes klientams patogiausia užsisakyti telefonu. Tuomet ji pristatoma į namus. Tokiu būdu klientai užsisako daugiau nei 20 proc. visų atsiskaitymo knygelių.
„Yra keli būdai atsiskaityti už elektros energiją. Tarp jų tiesioginis debetas, internetinė bankininkystė, knygelė. Klientai gali rinktis patogiausią būdą“, – komentavo E.Naprys.
Naujausi komentarai