Pereiti į pagrindinį turinį

Dėl palankių orų – spartesni darbai

2018-08-11 09:00

Pamario gatvės, vadinamos Girulių keliu, rekonstrukcija vyksta greičiau, nei tikėtasi. Numatoma, kad šiemet pavyks išasfaltuoti visą važiuojamąją dalį. Didžiausios įtakos spartiems darbams turi palankūs orai.

Situacija: teigiama, kad automobilių srautai Pamario gatvėje buvo suvaldyti be didesnių problemų.
Situacija: teigiama, kad automobilių srautai Pamario gatvėje buvo suvaldyti be didesnių problemų. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Vieną ruožą išasfaltavo

Vienas Pamario ruožas jau išasfaltuotas. Pašalintas ir eismą reguliavęs šviesoforas, stovėjęs prie "Žuvėdros" stovyklavietės. Tačiau aplinkkelis dar paliktas.

Po pusantros savaitės – rugpjūčio 22-ąją numatoma asfaltuoti ir pradžioje esantį ruožą. Užbaigus eismą reguliuojantis šviesoforas bus perkeltas į ruožą nuo Antrosios Melnragės Girulių link.

"Darbai lenkia grafiką. Džiaugiamės palankiais orais. Turime galimybę padaryti daugiau, nei planuota. Situacija kitokia nei praėjusiais metais, kai nuolat lijo ir nebuvo galima dirbti. Jei viskas ir toliau vyks taip sėkmingai, kitų metų viduryje turėtume baigti darbus", – tvirtino Klaipėdos savivaldybės Investicijų ir ekonomikos departamento direktorius Ričardas Zulcas.

Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros įgyvendinimo poskyrio vedėja Vaida Lendraitienė atkreipė dėmesį, kad, išasfaltavus Pamario gatvės pradžioje esantį ruožą, liks kilometras neasfaltuotos gatvės.

"Planuojama šiemet išasfaltuoti visą Pamario gatvės važiuojamąją dalį. Kitiems metams liktų pėsčiųjų ir dviračių takai, dalis aikštelių", – kalbėjo vedėja.

Atsarginio plano neprireikė

Nors startavus Pamario gatvės rekonstrukcijai baimintasi, kad dėl apribojimų gali susidaryti didelės transporto spūstys, transporto priemonės judėjo gana sklandžiai.

Panaudoti atsarginį eismo organizavimo planą – transportą nukreipti ratu per Karklę, Kalotę – neprireikė. Užteko šviesoforų reguliavimo.

"Srautai buvo suvaldyti be didesnių problemų. Didelių spūsčių nebuvo. Be to, gyventojams patogiau važiuoti ne ratu, o į abi puses", – komentavo vedėja.

Atsarginio plano nežadama imtis ir per Karklės festivalį, kuris prasidės rugpjūčio 17 d. ir truks tris dienas. Paprastai į renginį suplūsta minios žmonių iš visos Lietuvos, susidaro transporto spūstys.

"Paliksime taip, kaip yra. Pamario gatvė nėra nepravažiuojama. Be to, dauguma žmonių žino, kad vyksta gatvės remontas ir rinksis kitą kelią, kuris laisvas. Jis ir taip populiaresnis. Jei Pamario gatvė ir nebūtų remontuojama, vis tiek susidarytų spūstys. Gal paprašysime, jog koks žmogus dirbtų ir pareguliuotų srautus", – numatė V.Lendraitienė.

Arterijos vaizdas pasikeis

Klaipėdos savivaldybė sutartį su konkursą laimėjusia įmone "Lemminkainen Lietuva", kuri dabar vadinasi "YIT Infra Lietuva", dėl Pamario gatvės rekonstrukcijos pasirašė vasarį.

Atnaujinti 4,2 km arteriją atsieis apie 5,7 mln. eurų. Darbai pagal sutartį turi būti atlikti per dvejus metus.

Atkreiptas dėmesys, kad tai tęstinis projektas. Praėjusiais metais buvo baigtas įrengti turbožiedas Pamario, P.Lideikio ir Audros gatvių sankryžoje. Tikėtasi, kad tai padės išvengti transporto spūsčių.

Pamario gatvė bus atnaujinta iki miesto ribos. Juostų skaičius nesikeis – išliks dvi, tačiau bus platesnės ir ties posūkiais atsiras papildomų.

Bus atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtas gatvių apšvietimas, suoliukai, keleivių laukimo paviljonai, 580 naujų vietų automobiliams, elektromobilių įkrovimo stotelė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų