Pereiti į pagrindinį turinį

Dėl perėjos Klaipėdos savivaldybė siūlo siaurinti gatvę?

2023-12-13 08:28

Liepų gatvėje, ties K. Donelaičio skveru esanti pėsčiųjų perėja kelia nerimą dėl eismo dalyvių saugumo. Pasigirdo net kontroversiškų siūlymų susiaurinti Liepų gatvę, ir perėja esą dėl to taps saugesnė.

Sprendimas: Liepų gatvėje esanti perėja kelia bėdų dėl to, kad ant grindinio perėjos ženklinimą greitai nutrina automobilių padangos.
Sprendimas: Liepų gatvėje esanti perėja kelia bėdų dėl to, kad ant grindinio perėjos ženklinimą greitai nutrina automobilių padangos. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Pėsčiųjų perėja yra ties skaldytais akmenimis klotu Liepų gatvės ruožu. Dėl to kyla problemų dėl horizontaliojo ženklinimo.

Klaipėdos savivaldybės Transporto skyrius pasiūlė neįtikėtiną dalyką – susiaurinti Liepų gatvę.

„Perėja šioje vietoje įrengta jau senokai, tačiau ji neatitinka saugumo reikalavimų. Ji yra per plati. Leidžiama, kad pėsčiųjų perėja būtų tose vietose, kur gatvės plotis ne didesnis nei 8,5 metrų. O šioje vietoje gatvės plotis yra 10 metrų. Šalia yra dvi autobusų stotelės. Būtų siūlymas siaurinti važiuojamąją kelio dalį“, – Transporto skyriaus idėją Eismo saugumo komisijos posėdyje išsakė šio skyriaus specialistas Vytautas Paukštė.

Aiškinama, kad horizontalusis ženklinimas ant grindinio neišsilaiko nė mėnesio, yra nutrinamas.

„Planuojama pirkti paslaugą horizontaliam ženklinimui. Gal išsispręstų. Nes tik taip nudažius, mėnesio nelaiko“, – aiškino V. Paukštė.

Daug galimybių neturime.

Vicemeras Algirdas Kamarauskas pirmiausia pasiūlė paieškoti kitų problemos sprendimo būdų.

„Siūlyčiau dar nesiaurinti. Atkreipiau dėmesį, kad perėja yra papildomai apšviesta“, – siūlymu abejojo A. Kamarauskas, vadovaujantis Eismo saugumo komisijai.

Svarstyta, gal pirmiau derėtų išbandyti kitų būdų – jei atsirastų rangovas, gebantis užsiimti ženklinimu ant grindinio, problema būtų išspręsta.

„Daug galimybių neturime. Dėl to, kad grindinys yra saugomas, negalima ten įrengti iškiliosios perėjos. Reikėtų atnaujinti žymėjimą naujomis medžiagomis. O gal galėtų būti reguliuojama perėja. Tačiau tada sutriks eismo srautai. Ten – iš vienos ir iš kitos pusės po stotelę“, – pastebėjo A. Kamarauskas.

Dėl to, kad perėja yra ant grindinio, net yra saugiau, nes vairuotojai mažina greitį dėl grindinio nelygumų.

Vyriausiasis patarėjas Kastytis Macijauskas pasiūlė paieškoti alternatyvų ne piešiant linijas ant grindinio, o perėjos kontūrus ženklinant kitos faktūros akmenimis.

„Yra tokia praktika, kai grindinio dalyje daromas pilko granito ženklinimas. Kultūros paveldo saugotojai pritaria tokiai medžiagai. O granitas – juk amžinas“, – idėją iškelė K. Macijauskas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų