Pereiti į pagrindinį turinį

Dėl spūsčių vilkikai nekalti?

2018-04-10 13:11

Sunkiasvorės mašinos neturi įtakos spūstims uostamiesčio Minijos gatvės ir Baltijos prospekto sankryžoje. Tokia išvada peršasi po specialios studijos pristatymo, kurią parengė ekspertai, penkis mėnesius tyrę eismo intensyvumą šioje vietoje.

Išvados: suintensyvėjęs vilkikų eismas Baltijos prospekto–Minijos gatvės sankryžoje čia susidarančioms spūstims, anot specialios studijos rengėjų, įtakos neturi.
Išvados: suintensyvėjęs vilkikų eismas Baltijos prospekto–Minijos gatvės sankryžoje čia susidarančioms spūstims, anot specialios studijos rengėjų, įtakos neturi. / Vytauto Petriko nuotr.

Pradėjus veikti Centriniam Klaipėdos terminalui, suintensyvėjo į jį atvažiuojančio bei iš jo išriedančio sunkiasvorio transporto srautai.

Dėl tos priežasties pernai lapkritį ir vėlesniais mėnesiais piko metu ne kartą buvo paralyžiuotas eismas Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžoje iki pat išvažos iš Klaipėdos miesto Vilniaus plente.

Antradienį pristatyta studija, kurios ekspertai penkis mėnesius (2017 m. rugpjūtį– gruodį) tyrė eismo intensyvumą minėtų arterijų ruože ir nustatė, kad didžiausio piko metu vilkikai sudarė vos 9 proc. visų automobilių.

Tyrimo metu buvo sudarytos transporto srautų kartogramos, iš kurių aiškiai matoma, kad automobilių srautai dominuoja Minijos gatve, kuria rytinio piko metu vidutiniškai pravažiuoja 2,2 tūkst. automobilių, o vakarinio piko metu – apie 2,4 tūkst. mašinų.

Sunkiasvoriai automobiliai rytinio piko metu esą sudaro vidutiniškai apie 60 transporto priemonių per valandą.

Vertinant procentais, pagal atliktus tyrimus, rytinio piko metu vilkikų skaičius sudarė apie 3 proc., vakarinio piko metu – apie 4 proc., didžiausias fiksuotas vilkikų skaičius vakare siekė 9 proc.

Teigiama, jog 91 proc. spūstis sudarančių automobilių yra nesusiję su transportu, judančiu į Centrinį Klaipėdos terminalą.

Studijos rengėjams tyrimo metu esą pavyko užfiksuoti maksimalų – 125 mašinų srautą Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžoje.

Šios sankryžos pralaidumas, anot tyrėjų, yra 345 mašinų "prie esamo šviesoforo ciklo" ir jis nėra visiškai išnaudojamas.

Po specialios studijos pristatymo, peršasi išvada, kad sunkiasvorės mašinos neturi įtakos spūstims uostamiesčio Minijos gatvės ir Baltijos prospekto sankryžoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų