Pereiti į pagrindinį turinį

Dėl žaliųjų rodyklių uostamiestyje – naujos išlaidos

2020-02-05 16:00

Ruošiantis į gatves sugrąžinti žaliąsias rodykles, prireiks nemažų investicijų ir laiko. Savivaldybė jau sudarė sankryžų, į kurias turėtų grįžti rodyklės, sąrašą, išklausė ir gyventojų pasiūlymus. Tačiau vien to nepakaks – miestas priverstas atlikti specialius, daug kainuosiančius eismo srautų tyrimus.

Kliūtys: ilgai nedelsiant į uostamiesčio sankryžas grąžinti žaliąsias rodykles trukdo atsiradusi prievolė atlikti brangiai kainuojančius transporto srautų tyrimus.
Kliūtys: ilgai nedelsiant į uostamiesčio sankryžas grąžinti žaliąsias rodykles trukdo atsiradusi prievolė atlikti brangiai kainuojančius transporto srautų tyrimus. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Išklausė gyventojus

Tikėtina, kad automobilių kamšatys, kuriose klaipėdiečiai kasdien įstringa piko valandomis, greitai neišsisklaidys, mat iki buvusios tvarkos atstatymo dar reikia atlikti nemažai darbų.

"Klaipėda" jau rašė, kad uostamiesčio savivaldybė yra parengusi sąrašą sankryžų, į kurias žaliosios rodyklės turėtų grįžti pirmiausia.

Šiuo klausimu jau išklausyta ir gyventojų nuomonė – žmonės iki vasario 3 d. buvo kviečiami siūlyti sankryžas, kuriose, jų nuomone, būtinos dešinįjį posūkį laisviau atlikti leidžiančios rodyklės.

Anot Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Rimanto Mockaus, gyventojai pageidavimus teikė aktyviai. Iš viso savivaldybė sulaukė 210 pasiūlymų, juos vertins ir apibendrins specialistai.

Tyrimui – tūkstančiai eurų

Vis dėlto vien šių miesto jau nuveiktų darbų nepakaks – procesą prailgins miestams, norintiems susigrąžinti žaliąsias rodykles, atsiradusi prievolė atlikti transporto eismo intensyvumo srautų tyrimą.

Tokį reikalavimą įtvirtino sausio 23 d. Transporto kompetencijų agentūros direktoriaus pasirašytas įsakymas "Dėl lentelių su žalia rodykle prie raudono šviesoforo signalo įrengimo vertinimo metodikos patvirtinimo".

Nuodugniai ištirti reikės kiekvieną sankryžą, prie kurios norima įrengti sukti į dešinę leidžiančią rodyklę, kai dega raudonas šviesoforo signalas.

"Reaguosime ir dirbsime kaip galima greičiau, tačiau esmė ta, kad su tam tikrais metodikos reikalavimais procesas pailgės. Pagrindinis dalykas – srautų tyrimai", – apibendrino R.Mockus.

Uostamiesčio savivaldybė per šį mėnesį ketina rasti minėtą tyrimą atliksiančią įmonę. Skaičiuojama, kad eismo srautų tyrimas miestui gali kainuoti iki 30 tūkst. eurų.

Lauks pritarimo

Tik atlikus tyrimą minėtai agentūrai bus galima pateikti sankryžų, kuriose siekiama įrengti žaliąsias rodykles, sąrašą.

Kol agentūra nepatvirtins rodyklėmis paženklinti galimų sankryžų, įrengti daugiau papildomų sekcijų ar kitokių veiksmų imtis nenumatoma.

"Sekcijomis visų dalykų neišspręsi. Svarbiausia bus, kiek mūsų pasiūlymų pritars agentūra, tada išsigrynins ir kitos sankryžos", – sakė R.Mockus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų