Bendrovės „Diena Media News“, valdančios dienraštį „Klaipėda“, atstovai teigiamai vertina praėjusią savaitę miestą sudrebinusius verslo renginius. Pavyko ne tik pritraukti daugiau dienraščio prenumeratorių, bet ir užmegzti naudingus kontaktus su Kaliningrado verslo atstovais.
Bendrovės „Diena Media News“, kuriai priklauso dienraščiai „Kauno diena“, „Vilniaus diena“ ir „Klaipėda“, stendas tarptautinėje Vakarų Lietuvos verslo pasiekimų parodoje buvo bene didžiausias.
Pasak dienraščio rinkodaros projektų vadovės Milanos Mačijauskienės, stendas traukė lankytojų ir parodos dalyvių dėmesį. Žmonės domėjosi tiek leidiniais, tiek jų priedais. Ypač populiarus buvo su dienraščiais išleistas informacinis žurnalas „Vasaros gidas“.
„Parodos metu tiek jos dalyviai, tiek ir paprasti klaipėdiečiai turėjo galimybę užsisakyti dienraščio “Klaipėda„ prenumeratą kitiems metams. Jų laukė malonios staigmenos“, – teigė M.Mačijauskienė.
Dienraščio „Klaipėda“ iniciatyva parodoje paskelbta „Rūpestingiausia įmonė“. Šis titulas suteiktas bendrovei „Klaipėdos duona“, surinkusiai beveik 14 tūkst. klaipėdiečių balsų. Prieš parodą kelias savaites buvo balsuojama internetu.
Tarptautinės Vakarų Lietuvos verslo pasiekimų parodos organizatoriai Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų (PPAR) atstovai įvykusius verslo renginius vertina teigiamai.
„Nepasiekėme, kad į renginius masiškai plūstų klaipėdiečiai. Tai pamoka ateičiai, kad reikia dar daugiau viešinimo“, – teigė PPAR generalinis direktorius Viktoras Krolis.
Pasak V.Krolio, nors lankytojų sąlygiškai ir nebuvo daug, ne vienam parodos dalyviui pavyko sudaryti net po 3–5 kontraktus.
Vadinasi, renginys pasiteisino, įsitikinę organizatoriai. Išsamesnę nuomonę apie verslo renginius tikimasi pateikti išanalizavus specializuotą dalyvių apklausą.
Naujausi komentarai