Išplėtė skaitytojų ratą
Šiemet atliktas kasmetis spaudos auditorijos tyrimas parodė, kad dienraštis „Klaipėda“ išlieka stabilus lyderis mieste, kitus dienraščius lenkdamas daugiau nei 7 proc.
„Šį pavasarį atliktas tyrimas atskleidė mums palankias tendencijas – dienraštis ne tik išlaikė skaitytojų ratą bei užtikrintą lyderio poziciją mieste, bet ir užkopė į aukščiausią poziciją visame regione. Skaičiuojame, kad, vertinant bendrai situaciją apskrityje, vidutinė skaitytojų auditorija išaugo dvigubai, lyginant su praėjusiais metais“, – pozityvias naujienas apibendrino bendrovės „Klaipėdos dienraštis“ direktorius Vidas Milkevičius.
Dešimtuko viršuje
Tyrimo metu sudarytas ir uostamiesčio skaitytojų auditorijos TOP 10 leidinių sąrašas, kurio viršūnėje užtikrintai įsitvirtino dienraštis „Klaipėda“.
75 leidimo metus skaičiuojantis dienraštis šiame sąraše už savęs paliko populiarius savaitraščius, laisvalaikio leidinius, žurnalus, regioninius ir nacionalinius dienraščius.
„Toks žmonių pasirinkimas rodo, kad dienraštis atliepia platų juos dominančių temų, sričių spektrą. Mūsų skaitytojai kiekvieną rytą gauna svarbiausias miesto ir rajono aktualijas pranešantį, rezonansines temas narpliojantį laikraštį, kurį beveik kasdien papildo vis kitas teminis priedas, o savaitgaliais skaitytojams parengiame storesnį, dar daugiau naujienų ir įdomių rašinių pripildytą leidinį“, – teigė dienraščio vyriausiasis redaktorius Saulius Pocius.
Stabilų skaitytojų ratą išlaiko ir rusų kalba leidžiamas savaitraštis „Klaipėda“.
„Žinios rusų kalba yra svarbi mūsų misija teikti objektyvią informaciją čia gyvenančiai rusakalbių skaitytojų bendruomenei“, – pabrėžė S.Pocius.
Nori kokybiškos informacijos
Prieš kurį laiką nemaža dalis leidinių nusprendė kiek atsitraukti iš spausdintinės žiniasklaidos erdvės: nutraukta „Lietuvos žinių“ leidyba, „Lietuvos rytas“ leidžiamas ne penkis, o tris kartus per savaitę, rečiau skaitytojus pasiekia ir kiti leidiniai.
„Viešumoje vis dar vyrauja nuomonė, kad spausdintinės žiniasklaidos padėtis Lietuvoje yra bloga, tačiau mūsų rezultatai byloja, kad kokybiškos žiniasklaidos poreikis neslopsta“, – pastebėjo bendrovės „Klaipėdos dienraštis“ valdybos pirmininkas Tadas Širvinskas.
Todėl „Klaipėda“, priimdama iššūkius, nusprendė nepalikti savo skaitytojų be popierinio dienraščio varianto ir kasryt gyventojus pasiekia šešis kartus per savaitę.
„Taigi, ir šiuo požiūriu mieste ir regione auditorijos pasiekiamumu „Klaipėdai“ prilygstančių nėra“, – pastebėjo V.Milkevičius.
Grįš pirmadienio numeriai
Šalį apėmus koronaviruso pandemijai ir paskelbus karantiną, „Lietuvos paštas“ nusprendė pirmadieniais nebeplatinti leidinių, todėl skaitytojai laikinai liko be pirmadieninių dienraščio numerių. Tačiau tokia situacija ilgai nebesitęs – ketinama atnaujinti įprastą šešių numerių per savaitę
Naujausi komentarai