Kelyje per Karklės gyvenvietę turintiems išsitekti automobilių vairuotojams bei dviratininkams – ir geros, ir blogos naujienos. Jau parengtas projektas, kaip dviratininkus "nukelti" nuo važiuojamosios dalies, tačiau kol kas nenumatyta pinigų naujam dviračių takui nutiesti.
"Turime ne tik projektą, bet ir statybų leidimą. Numatyta, kad abiejose kelio pusėse bus įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai. Jie drieksis apie keturis kilometrus – per visą Karklės gyvenvietę.
Bėda tai, jog kol kas nenumatyta pinigų tokiems takams įrengti", – pasakojo bendrovės "Klaipėdos regiono keliai" direktoriaus pavaduotojas Vytautas Gružas.
Dabar nuo Vasaros estrados dviračių taku Klaipėda–Palanga riedantys dviratininkai Karklėje turi įveikti tikrą kliūčių ruožą.
Ties šia gyvenviete dviračių takas "išnyksta", tad dviratininkai turi važiuoti keliu, kuriuo eismas ypač vasarą yra intensyvus.
Dviračių takas vėl prasideda jau pervažiavus Karklės gyvenvietę, kai pasukama Plazės rezervato link.
"Žinome, šią problemą. Ne veltui ir yra parengtas naujų dviračių takų įrengimo techninis projektas, gautas statybos leidimas. Galėtume jau skelbti konkursą parinkti rangovų, bet, deja, yra neišspręstas finansavimo klausimas", – apgailestavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos Perspektyvinio planavimo skyriaus vedėjas Artūras Aušra.
Pasak jo, paaiškėjus, kiek pinigų Kelių priežiūros ir plėtros programai bus skirta kitiems metams, taps aišku, ar Karklės kelio rekonstrukcija pateks tarp finansuojamų projektų.
"Tačiau pažadėti tikrai negaliu. Esmė tai, kad finansavimas kelių priežiūrai ir plėtrai nedidėja, o probleminių vietų daugėja. Jei dabar būtų 2007 ar 2008 metai, kai finansavimas kelių priežiūrai ir plėtrai siekė 1,8 mlrd. litų, neabejotinai pinigų atsirastų ir Karklės keliui. Dabar finansavimas yra 1,1 mlrd. litų, todėl pinigus skirstyti tenka labai apgalvotai", – aiškino A.Aušra.
Skaičiuojama, jog abipus Karklės kelio įrengti dviračių ir pėsčiųjų takus kainuotų daugiau nei 10 mln. litų.
Naujausi komentarai