"Nuo pat Herkaus Manto gatvės pradžios iki Lietuvininkų aikštės pėsčiųjų taku važiuojama dviračiais, riedžiais, paspirtukais, nors yra ženklas, kad tai tik pėsčiųjų kelias, bet niekam neįdomu! Ko laukiama? Nejaugi bus reaguojama tik tada, kai šie eismo dalyviai ką nors sužalos?" – piktinosi klaipėdietis.
Minėtame gatvės ruože jau kurį laiką įrengtas pėsčiųjų taką žymintis ženklinimas.
Kelių eismo taisyklėse nurodyta, jog riedlentininkai priskiriami pėstiesiems.
Nejaugi bus reaguojama tik tada, kai šie eismo dalyviai ką nors sužalos?
Dviratininkams ir elektrinių paspirtukų savininkams galioja kitokios taisyklės.
Dviračiais ir iki 25 km per valandą greitį pasiekiančiais elektriniais paspirtukais privaloma važiuoti autobusams skirta juosta.
Tačiau daugelis dviratininkų ir elektrinių paspirtukų vairuotojų šios taisyklės linkę nepaisyti.
Baimindamiesi dėl savo saugumo, jie renkasi riedėti pėsčiųjų takais ir šaligatviais.
Esama tvarka piktinasi visi eismo dalyviai – tiek pėstieji, tiek ir vairuotojai.
Pasak Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos viršininko Mindaugo Džermeikos, šis miestiečiams opus klausimas netrukus bus svarstomas Saugaus eismo komisijoje.
"Netoli VMI pastato svarstoma pašalinti dviračių ir pėsčiųjų takų ženklinimą, kad dviratininkai ir pėstieji dalyvautų bendrame eisme. Pagal taisykles dviratininkai negalėtų kliudyti pėstiesiems praeiti ir važiuoti didesniu nei 3–7 km per valandą greičiu. Jeigu eismo dalyviai gerbtų vieni kitus, problemų tikrai nekiltų", – kalbėjo M.Džermeika.
Nedidelio galingumo elektriniai paspirtukai taip pat priskiriami motorinių dviračių kategorijai.
Anot M.Džermeikos, jeigu šie pokyčiai bus įgyvendinti, policijos pareigūnams teks suremti pečius kontroliuojant eismą, teikti žmonėms išsamią informaciją apie eismo pokyčius minėtame ruože.
Naujausi komentarai