Sutvarkyti piliakalnius užsimojusi Klaipėdos rajono merija ant turistams skirto lauko stendo prie Kalniškės (Gargždų) piliakalnio pavaizdavo nieko bendra nei su piliakalniu, nei su apylinkių istorija neturintį visame pasaulyje garsų Juodkrantės gintaro lobį, šeštadienį rašo „Lietuvos žinios“.
Istorikai ir archeologai apstulbę - taip ne tik klastojama istorija, dezinformuojama visuomenė, bet ir pasisavinamas vienas ryškiausių Kuršių nerijos prekės ženklų.
Pasak Neringos mero Dariaus Jasaičio, Juodkrantė ir išgarsėjo per tą lobį: „Tai mūsų prekės ženklas, atpažįstamas visame pasaulyje nuo 19 amžiaus. O jį panaudojo nieko bendra nei su Juodkrante, net su Gintaro keliu neturintys Gargždai. Na, absurdas, ką čia daugiau pridursi“.
Anot Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus direktoriaus Jono Genio, negalima skelbti turistams, moksleiviams skirtame informaciniame stende klaidinamos informacijos.
Gargždų krašto muziejaus istorikas Marius Mockus tvirtino, kad rengiant piliakalnių tvarkymo projektą net nebuvo samdoma profesionalių archeologų, istorikų.
Naujausi komentarai