Žiemą pusnyse skendintis kelias Smiltynė–Nida po didesnių pūgų nidiškiams virsta tikru išbandymų ruožu. Kelininkai taip pat keiksnoja siaurą, miško įrėmintą kelią ir laukia jo rekonstrukcijos.
Nori platesnio kelio
„Kol kas didelių pūgų nebuvo, tad situacija dar nėra bloga. Tačiau bėda ta, kad kelias siauras. Kelininkams tikrai nėra kur dėti sniego. Turime tik vieną ruožą – nuo Nidos iki pasienio posto, kur kelias yra išplatintas, padaryti grioviai. Pradėjus tirpti sustumtam sniegui, yra kur nubėgti vandeniui“, – kalbėjo Neringos savivaldybės administracijos direktorius Algimantas Vyšniauskas.
Jis tikino, kad tikimasi jau kitam turizmo sezonui turėti naujai rekonstruotą įvažiavimo kelią į Pervalką.
„Nidos kelio rekonstrukcijos projektas kol kas yra koreguojamas“, – teigė Neringos savivaldybės administracijos direktorius.
Aistros – dėl sandėlio
Prieš kurį laiką kilus aršioms diskusijoms dėl valstybės įmonei „Klaipėdos regiono keliai“ priklausančio druskos sandėlio Juodkrantėje, esą iš kelininkų lūpų viešai išsprūdo frazė, kad jei Kuršių nerijos nacionalinis parkas ir toliau piestu stos prieš šias statybas, Nidos kelio priežiūra bus atiduota patiems nidiškiams.
„Pusę milijono litų investavome į šį sandėlį, o statybos pripažintos neteisėtomis. Dabar siūloma jį griauti ir tokį patį statyti kitoje vietoje. Vyriausybė įpareigojo skubiai ieškoti sklypo, kuris tiktų tokioms statyboms“, – tikino įmonės „Klaipėdos regiono keliai“ vadovas Petras Kaučikas.
Valstybinės reikšmės kelią Smiltynė–Nida prižiūrinčios įmonės vadovas teigė, jog kol kas minimos galimos vietos tokiam sandėliui kelininkų netenkina.
"Mums siūloma įsikurti Smiltynėje. Tačiau ši vieta netinka. Juk reikia prižiūrėti 50 kilometrų ilgio ruožą, mums reikėtų pusiaukelėje įkurdintos druskos ir smėlio saugyklos. Kalbama ir apie teritoriją kitoje kelio pusėje ties Gintaro įlanka“, – aiškino P.Kaučikas.
Priekaištus, esą šiam druskos sandėliui Juodkrantėje, Gintaro įlankoje yra ne vieta, P.Kaučikas atremia istoriniais dokumentais.
„Mokslininkai yra pateikę dokumentus, yra net nuotraukos, kad šioje vietoje nuo senų laikų buvo gamybinės patalpos. Čia buvo kasamas gintaras, stovėjo ne vienas sandėlis“, – tikino P.Kaučikas.
Rekonstruos 10 km
Pasak P.Kaučiko, ypač snieginga buvusi pernykštė žiema parodė, kad Nidos kelio rekonstrukcija yra būtina.
„Šiame kelyje labai siaura kelio danga, kelkraščiuose nėra vietos, auga medžiai. Kur dėti sniegą nuo kelio? Tik vienintelis ruožas nuo Nidos iki pasienio yra sutvarkytas. Norėtųsi viso tokio kelio“, – aiškino P.Kaučikas.
Nidos kelio rekonstrukcijos projektas buvo parengtas dar 2006 metais.
„Iš pradžių nebuvo lėšų, o 2008-aisiais atsiradus pinigų projektui pasipriešino Kuršių nerijos nacionalinis parkas. Jie nori tokio pat pločio kelio, koks dabar yra. O mes norime 7 metrų pločio važiuojamosios kelio dangos bei sutvirtintų ir platesnių kelkraščių. Juk kalbame apie žmonių saugumą“, – kalbėjo P.Kaučikas.
Baigus techninį projektą, kitais metais rekonstrukcijos sulauks 10 kilometrų ruožas nuo 36 iki 45,6 kilometro.
Naujausi komentarai