Robotiką gimnazistai gali rinktis kaip pasirenkamąjį dalyką arba kaip būrelį. Šį užsiėmimą lanko ne viena grupė moksleivių.
Pasak gimnazijos direktorės Jurgitos Račkauskienės, Klaipėdos pramonininkų asociacija robotikos klasei įrengti ir mokymosi priemonėms įsigyti skyrė 20 tūkst. eurų, o Klaipėdos savivaldybė – 15 800 eurų.
"Tai buvo senas kabinetas, mes jį suremontavome, nupirkome baldus, padarėme stalus. Lėšos, kurios atėjo iš savivaldybės, iš pramonininkų asociacijos, buvo skirtos mokinių mokymosi priemonėms. Nusipirkome areną, turime galimybę ją plėsti. Nusipirkome kelių rūšių po keletą vienetų "VEX IQ" robotų rinkinių. Vieno rinkinio kaina – 1 tūkst. eurų. Atkeliavo ir "Lego Mindstorms" rinkiniai. Žingsnis po žingsnio, plečiame mokymosi priemonių bazę", – pristatė direktorė.
Pati robotika – tai toks vienas ilgas problemų sprendimas.
Klasėje buvo matyti ir virtualios realybės akiniai "Redbox", skirti ne tik robotikos užsiėmimams.
"Akiniai nėra sukurti konkrečiam dalykui. Juos galima integruoti chemijai, fizikai", – pasakojo Baltijos gimnazijos mokytojas Rokas Stankevičius.
Robotikos užsiėmimai vyksta ir Klaipėdos universitete, jame yra ir robotų klubas.
"Pati robotika – tai toks vienas ilgas problemų sprendimas. Čia vaikai mokosi suprasti programavimo pagrindus. Klasėje turime 3D spausdintuvą. Kad visi galėtų prisėsti, jų reikėtų labai daug, bet supratimui, kaip veikia, puikiausiai užtenka trijų. Norisi, kad vaikai turėtų kuo daugiau kompetencijų", – sakė R.Stankevičius.
Gamtamokslinėje laboratorijoje viena moksleivė pristatė savo komandos bendrą inžinerinį projektą, kuriuo olimpiadoje užėmė pirmą vietą.
Iš plastikinių butelių moksleiviai turėjo pagaminti fontaną.
"Dalyvavo 20 komandų, 9–12 klasės. Iš mūsų mokyklos dalyvavo dvi komandos – keturi vienuoliktokai iš inžinerinių klasių ir dešimtokai. Laimėjome dvi pirmas vietas. Pirmoji – už pagrindinę užduotį, fontano kūrimą, o antra pirmoji vieta buvo už papildomas užduotis", – paaiškino mokinė.
Naujausi komentarai