Klientės pasigedo atsiprašymo
Į nemalonią situaciją patekusi Vaida Levickienė pasakojo, kad su kolege turi tradiciją kartą per mėnesį nuvažiuoti pavalgyti cepelinų.
"Juokaujame, kad tai tarsi orgazmo diena", – tvirtino moteris.
Kolegės pasirinko įstaigą, kurioje lankosi nuolat, – karčemą "Trys mylimos", esančią Taikos prospekte.
"Tačiau atneštų cepelinų valgyti buvo neįmanoma. Dvokė jų mėsa. Susidarė įspūdis, kad ji pašvinkusi", – žodžių į vatą nevyniojo pašnekovė.
V.Levickienė ir jos kolegė grąžino cepelinus.
Pasak moters, net padavėja iš karto suprato, jog su patiekalu kažkas tikrai ne taip.
"Suprantu, kad tokiose situacijose pasimeti. Tačiau padavėja net neatsiprašė. Tik pradėjo siūlyti ką nors kita užsisakyti. Žodžio "atsiprašome" neišgirdome, o juk tą padaryti tikrai reikėjo", – pasakojo moteris.
Blyne – netikėtas "inkliuzas"
Pasak V.Levickienės, vietoj cepelinų buvo pasiūlyta iškepti blynų.
Pašnekovė tvirtino, kad gautą savo porciją suvalgė, tačiau jos kolegei ir vėl nepasisekė.
"Suvalgė dalį blyno ir pamatė plauką – pusė blyno ant jo pakibo. Keista, kad kai kurios virtuvės darbuotojos nesilaiko reikalavimų. Pati mačiau, kad jos dirba nepridengtais plaukais", – tikino moteris.
Anot pašnekovės, dar viena porcija blynų buvo užsakyta išsinešti – kitai kolegei.
"Sumokėjome už dvi porcijas blynų ir išėjome. Kolegė, kuriai parnešėme patiekalą, jį suvalgė. Jokių "inkliuzų" nerado", – ironizavo moteris.
Į įstaigą daugiau negrįš
Apie incidentą kolegės pranešė Klaipėdos valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai, nes esą maitinimo įstaigoje tuo pat metu valgė apie 20 mažamečių vaikų.
"Dėl to negalėjome tylėti. Pagalvojome: o koks maistas jiems patiektas? Šiaip nelindome į lėkštes ir nežiūrėjome, ką jie valgė. Dar kurį laiką sėdėjome ir žiūrėjome, ar atneš kam nors cepelinų, tačiau neatnešė", – dėstė moteris.
V.Levickienė tvirtino, kad po tokio incidento daugiau nekels kojos į šią įstaigą.
"Nors būčiau velniškai alkana, geriau sienos kampą graušiu, nei eisiu į tą kavinę. Pikta ir dėl patiekalų, ir dėl bendravimo – kad tokioje situacijoje nesugebama net atsiprašyti", – dėstė moteris.
"Situacija labai nemaloni"
Karčemos "Trys mylimos", esančios Taikos prospekte, savininkė Edita Kasparaitienė prisiminė incidentą, tačiau tvirtino, kad nieko blogo neįvyko.
"Moterims pasirodė įtartinas faršas. Nežinau, ar kvapas, ar skonis. Po jų apsilankymo visą cepelinų partiją sunaikinome. Tikrino mus ir inspektoriai. Pažeidimų nenustatė. Viskas buvo gerai. Gal tas faršas buvo kokio nors kvapo "pagavęs". Labai nemaloni situacija", – teigė šeimininkė.
Paklausta dėl rasto plauko blyne, E.Kasparaitienė atsakė: "Tikrai rado. Taip nepasisekė. Tiems patiems klientams papuolė. Reikia suprasti, kad ne robotai, o žmonės dirba. Būna visokių situacijų. Tie plaukai ir ore skraido. Juk namuose sriuboje taip pat galite rasti plauką. Nežinau, ar taip reikėjo pykti."
E.Kasparaitienė patvirtino, kad į nemalonią situaciją išties pateko nuolatinės klientės.
"Nežinau, kodėl taip supyko. Galėjo pasikviesti mane, pasikalbėti. Pati virtuvėje dirbu. Joje yra tvarka. Tikrai tvarkinga. Neseniai planinis patikrinimas buvo ir pažeidimų nerado. Tačiau tą dieną kažkas nepavyko. Tačiau nežinau, iš kur tiek pykčio, kad taip visur kreiptųsi", – stebėjosi moteris.
Tikrino kitus cepelinus
Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas Antanas Bauža teigė, kad į gautą skundą dėl nekokybiškų cepelinų sureaguota operatyviai – maitinimo įstaigos tikrinti vyko inspektoriai.
"Patikrinome. Buvo ir šeimininkė. Susijaudinusi ji sakė, kad greitai sureagavo į klienčių pastebėjimą ir visą cepelinų partiją išmetė. Buvo išvirta nauja. Taip pat tvirtino, kad prieš tai kiti trys klientai valgė tuos pačius cepelinus, bet jie nesiskundė", – teigė viršininkas.
Pasak A.Baužos, inspektoriai patikrino naujai išvirtus cepelinus. Jie šįsyk buvo geri.
Taip pat atkreiptas dėmesys, kad virtuvės darbuotojai vilkėjo specialius rūbus. Nustatyta, jog mėsa legaliai gauta iš įmonės.
"Jokių pažeidimų neužfiksuota. Šeimininkė tvirtino, kad klientėms už cepelinus buvo grąžinti pinigai ir atsiprašyta", – kalbėjo viršininkas.
Vartotojų skundų daugėja
A.Bauža informavo, kad minėtoje kavinėje neseniai – liepos 5 dieną – vyko planinis patikrinimas.
Jo metu atkreiptas dėmesys, kad gamybinėms patalpoms reikia nedidelio remonto – padažyti sienas.
Maitinimo įstaiga tąsyk buvo įvertinta keturiais puodukais.
Aukščiausias įvertinimas yra penki.
Dėl įstaigos tarnyba yra gavusi nusiskundimą ir praėjusiais metais, tačiau ne dėl maisto kokybės, o dulkių ir nešvarių stalų patalpoje, kurioje aptarnaujami klientai.
Tačiau šis skundas nepasitvirtino.
A.Bauža teigė, kad paprastai pasitvirtina apie 30 proc. vartotojų skundų.
"Žinoma, mes incidento metu nebūname, situaciją vertiname, kai atvykstame", – komentavo viršininkas.
A.Baužos teigimu, pastaruoju metu sulaukiama daug skundų iš vartotojų. Pasitaiko, jog per dieną būna ir penki.
Dažniausiai skundžiamasi produktais prekybos centruose. Buvo skųstasi ir pasenusiais, ir kruopose rastais "skraidūnais".
Naujausi komentarai