Matyt tokiu būdu, kalbant apie konkurenciją su Klaipėdos uostu, Maskvoje yra lengviau gauti pinigų.
Atvirai ir ne kartą buvo užsiminta, kad pradėtas statyti Pionersko keleivinių ir kruizinių laivų terminalas sieks nutraukti kruizinių laivų kiekį nuo Klaipėdos.
Dabar jau kalbama apie naujas Kaliningrado uosto galimybes. Kaliningradas siekia gauti 17 milijardų rublių (240 mln. eurų) uosto kanalui valyti.
Į šį uostą veda apie 50 kilometrų ilgio kanalas. Jo vidutinis gylis yra 8 metrai. Nuo Baltijsko iki Svetlovo gylis – 10,5 metrų. Šia atkarpa gali plaukti laivai iki 9,6 metrų grimzlės, o iki Kaliningrado vos su 7 metrų grimzle. Dauguma laivų į Kaliningradą plaukia tik pusiau pakrauti, ne daugiau kaip iki 30 tūkst. tonų.
Kanale įrengta net 11 dambų. Jos statytos daugiau nei prieš šimtą metų, dar tais laikais, kai Karaliaučiaus krašte gyveno tikrieji to krašto šeimininkai – Rytprūsių gyventojai.
Kaliningrado uostininkai tikina, kad kanalas itin prastos būklės.
Dėl nepalankių oro sąlygų jame per kelias valandas gylis gali sumažėti iki 4 metrų ir uostas būtų užblokuotas.
Naujausi komentarai