Šiame kelyje laukia įvairūs apribojimai, tam tikruose ruožuose lieka tik viena juosta, eismą reguliuoja šviesoforai, prie kurių reikia prastovėti netrumpą laiką.
Tad vairuotojams rekomenduojama aplenkti remontuojamą ruožą, jei nėra būtinybės juo važiuoti.
Ilgai laukta Karklės kelio rekonstrukcija startavo praėjusių metų rudenį. Dabar darbai vyksta visu pajėgumu.
Atnaujintas bus 3,1 km ruožas nuo pėsčiųjų-dviračių tako, esančio prieš elnyną, važiuojant nuo miesto pusės, iki Olando Kepurės stovėjimo aikštelės.
Darbus atlieka konkursą laimėjusi įmonė "Eurovia". Rekonstrukcija kainuos 2,5 mln. eurų. Darbus planuojama baigti rudenį, nors pagal sutartį jie turėtų trukti dar ilgiau.
Tačiau už nepatogumus vairuotojų laukia atpildas – po rekonstrukcijos kelio vaizdas ir važiavimo kokybė juo visiškai pasikeis.
Bus atnaujinta danga, patiestos naujos komunikacijos: lietaus nutekėjimo sistema, elektros, ryšių tinklai. Sumontuotas apšvietimas.
Rekonstruotame kelyje, važiuojant nuo Klaipėdos Karklės link, kairėje pusėje atsiras pėsčiųjų šaligatvis, o dviračių mėgėjai galės saugiai keliauti dviratininkų taku dešiniajame kelio krašte.
Šis kelias yra valstybinės reikšmės, rajoninis. Darbų ruože, kuris driekiasi per gyvenvietę, imtasi, nes situacija buvo sudėtingiausia. Gyventojai ilgai prašė, kad šis būtų suremonuotas.
Remontuojama kelio dalis labai siaura, nebuvo nei dviračių, nei pėsčiųjų takų, nei apšvietimo.
Darbai vyksta ir šio kelio dalyje, esančioje miesto teritorijoje. P.Lideikio, Audros ir Pamario gatvių sankryžoje įrenginėjamas turbožiedas, remontuojamos jo prieigos.
Numatoma, kad pirmasis Pamario gatvės rekonstrukcijos etapas bus baigtas rudenį.
Naujausi komentarai