Neįprastas vaizdas vakar pasitiko klaipėdiečius kelyje į Palangą. Kelininkai, pasitelkdami specialią įrangą, aukšto slėgio srove plovė pakelės stulpelius, rodykles į nuovažas ir kitus kelio ženklus.
Įmonės „Kelių priežiūra“ Vakarų regiono vadovas Algminas Šmitas sakė, kad pavasarį darbuotojai patikrina kelių ženklinimo inventorių.
„Po žiemos, o ypač tokios, kokia buvo, reikia nuplauti kelio ženklus ir signalinius stulpelius. Per žiemą jie būna apnešti purvu ir nebeatspindi šviesos. Jei kas nors galvojo, kad purškiame pakeles herbicidu „Roundup“, galiu patikinti, ne, mes jo nebenaudojame. Žolę pjauname mechanizuotai“, – paaiškino A.Šmitas.
Kelininkai atidžiau kelio ženklus apžiūri miestų prieigose.
„Pavyzdžiui, Tilžės gatvėje, į kurią išsuka daugybė automobilių iš žvyruotų kelių, kelio ženklai labai greitai tampa purvini, apnešti dulkėmis. Tenka atidžiau apžiūrėti tas vietas, kur vyksta intensyvesnis eismas. Trečiadienį automobilis Palangos keliu važiavo iki pat Latvijos sienos, patikrino visą ruožą“, – aiškino A.Šmitas.
Pasak jo, po žiemos dažniausiai kelininkams tenka pastatyti 200–300 naujų signalinių stulpelių.
„Juos išvarto ne tik automobiliai, bet ir nulenkia ar nulaužia į pakelę sustumtas sniegas. Būna tokių atvejų, kai po savaitgalio randame išlaužytus. Taip jaunimas linksminasi. Vasarą ūkininkai mums juos kombainais išvarto“, – vardijo A.Šmitas.
Be kelio ženklų plovimo, kelininkai po žiemos dar turi surinkti pakelėse vairuotojų išmėtytas šiukšles.
„O toliau teks imtis duobių remonto. Praktiškai jau pradėjome lopyti tas vietas, kur per žiemą atsivėrė duobės. Toliau bus tvarkomi kelkraščiai, greideriuojami žvyrkeliai“, – kalbėjo A.Šmitas.
Naujausi komentarai