Naujojo Sodo gatvėje prie pėsčiųjų perėjos esanti įmonės „Vip stendai“ lauko reklama jau kurį laiką praeivius verčia ją badyti pirštais. Reklaminiame stende parašyta „Vieta jūsų reklamai“ ir pridėtas telefono numeris, kurio pradžia – „+37“.
Įmonės atstovai klaidą pažadėjo ištaisyti (I. Kiseliovaitė. „Reklamos tekste įsivėlė klaida?“, „Klaipėda“ 2024 07 25).
Agentūros „Vip stendai“ atstovai pripažino, kad iš tiesų reklamoje įsivėlusią klaidą turėjo ištaisyti reklamą išspausdinusi įmonė, tačiau iki šiol to nepadarė.
Už reklamos informacijos turinį atsakingas reklamos užsakovas.
„Mums pažadėjo, jog klaida bus ištaisyta, tačiau akivaizdu – pažadas neištesėtas. Greitu metu reklamą nukabinsime“, – aiškino agentūros atstovai.
Nacionalinių ir tarptautinių ryšio numerių rašymo rekomendacijų 2-ojo skyriaus penktajame punkte nurodyta, kaip taisyklingai rašyti telefono numerius.
„Tarptautinį ryšio numerį sudaro tarptautinis Lietuvos kodas 370 ir aštuonių skaitmenų nacionalinis ryšio numeris, kuris yra sudarytas iš paskirties kodo ir viešojo elektroninių ryšių tinklo galinio taško numerio. Tarptautinio prefikso ženklas + (pliusas) rašomas prieš šalies kodą (be tarpo)“, – paaiškinta taisyklėse.
Asta Chrustaliova. Vytauto Liaudanskio nuotr.
Klaipėdos savivaldybės vyriausioji kalbos tvarkytoja Asta Chrustaliova tikino, kad minimame reklamos stende viešinama kalba yra taisyklinga.
„Už reklamos informacijos turinį atsakingas reklamos užsakovas, kuris turėtų būti pats suinteresuotas, kad laikinajame reklamos stende pateikta informacija būtų teisinga“, – sakė A. Chrustaliova.
Naujausi komentarai