Labiausiai uostamiestyje skaitomu dienraščiu ir toliau lieka „Klaipėda“. Tai byloja naujausias sociologinių tyrimų kompanijos „TNS Gallup“ atliktas tyrimas.
Šios vasaros laikotarpio duomenimis, bendra „Klaipėdos“ skaitytojų auditorija siekė 100 tūkst. klaipėdiečių. Iš jų net 56 tūkst. sudarė vidutinę auditoriją. Paprasčiau tariant, tai lojalūs laikraščio skaitytojai, kurių skaičius šiais metais sparčiai augo.
Statistiniai rodikliai byloja, kad apskritai daugėja solidžiais ir patikimais laikomų leidinių, tokių kaip „Verslo žinios“, skaitytojų. Šis faktas kalba apie tai, jog uostamiesčio gyventojai ėmė ieškoti išsamesnės ir rimtos informacijos, o bulvarinio tipo leidinių populiarumas mažėja.
Atitinkamai „Vakarų ekspreso“ vidutinė skaitytojų auditorija siekė 53 tūkst. žmonių. Pasak 2009 metų vasaros „TNS Gallup“ tyrimų, šį laikraštį vis dažniau skaito atsitiktiniai žmonės.
Naujausiais nacionalinio tyrimo duomenimis, „Klaipėda“ ištikimais skaitytojais lenkė ir kitus dienraščius – „Lietuvos rytą“, „Respubliką“, „Vakaro žinias“ bei kitus konkurentus. Lojalūs skaitytojai iš kitų paprastai išsiskiria tuo, kad jie yra ekonomiškai aktyvūs, išlaiko aukštesnę perkamąją galią.
„TNS Gallup“ užfiksavo ir esminių pasikeitimų rinkoje. Nemokamas spaudos atstovas „15 min“, nuo šios vasaros leidžiamas vos tris kartus per savaitę, iš dienraščio tapo savaitraščiu.
Atliktas tyrimas taip pat atskleidė, jog didžiąją „Klaipėdos“ auditorijos dalį, tai yra 25,2 proc., sudaro 40–49 metų skaitytojai, tik kiek mažiau, 21,9 proc., 20–29 metų klaipėdiečiai.
Naujausi komentarai