Tiesa, optimistiškai nusiteikę jaunuoliai teigė siekiantys ne prikelti, atgaivinti ar atnaujinti senamiestį. Priešingai – nori parodyti, koks žavus ir savitas jis yra šiuo metu. Kad tai padarytų, projekto autoriai daugiau nei prieš metus pradėjo dalytis atvirukais, kuriuose vaizduojamos lankytinos ir geriausiai uostamiestį apibūdinančios vietos, pavyzdžiui, "Meridianas" ar Klaipėdos dramos teatras.
Idėjos principas paprastas – unikalūs atvirukai keliauja iš rankų į rankas, skleisdami žinią apie Lietuvos uostamiestį. Juos rasti galima įvairiose Klaipėdos kavinėse – tereikia užrašyti palinkėjimą ir gavėjo adresą bei įmesti jį į specialią dėžutę. Vėliau bent kartą per savaitę jie surenkami ir išsiunčiami į bet kurį pasaulio kampelį.
Skaičiuojama, kad atvirukai jau spėjo apskrieti apie 20 proc. pasaulio šalių. Net pasiekė Amerikoje, Kinijoje, Japonijoje, Rusijoje gyvenančių lietuvių draugus ir artimuosius. Itin didelio susidomėjimo idėja sulaukė Jūros šventės metu.
"Norėčiau pagirti visus, kurie bando atgaivinti senamiestį, bet mes to nedarome ir nesiruošiame daryti. Mes stengiamės parodyti, kokį gražų, su savita ir išskirtine istorija svajonių senamiestį mes turime dabar, o ne rytoj. Norime, kad žmonės tuo dalytųsi su savo artimaisiais ir visu pasauliu", – paaiškino vienas projekto iniciatorių Audrius Knolis.
Išskirtinių atvirukų dailininkai – grafičio meistras Egidijus Gužauskas bei grafikos dizaineris Edgaras Černikas.
Visi surinkti pinigai bus skiriami nepelnytai primirštoms vietoms Klaipėdos senamiestyje. Kiekvienam klaipėdiečiui ir miesto svečiui keliomis kalbomis taptų prieinama įdomi informacija ir faktai apie anksčiau toje pačioje senamiesčio vietoje buvusį objektą, vykdomą veiklą ar nutikusią istoriją.
Naujausi komentarai