Daugeliui kyla klausimas, kam šis ženklas apskritai reikalingas, jeigu zona seniai apmokestinta.
Savo pastebėjimą išreiškęs Rumpiškės kvartale gyvenantis Juozas nesupranta, kodėl ženklas iki šiol nėra pašalintas.
"Dar iki Naujųjų metų ten esanti mėlynoji zona nebuvo apmokestinta, tad ženklas praversdavo – vairuotojui buvo aišku, kad įvažiavo iš nemokamos į mokamą zoną. Bet jau devynis mėnesius tas ženklas neatlieka jokios paskirties, o ne vietinius dar ir painioja. Nejaugi eismo kontrolieriai negali sužiūrėti tokių ženklų ir jų tiesiog nuimti?" – klausė klaipėdietis.
Kiekvienas pranešimas dėl ženklo vertinamas individualiai.
Pasak Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiojo specialisto Valdo Lukausko, ženklo reikalingumas greitu metu bus įvertintas.
"Kiekvienas pranešimas dėl ženklo vertinamas individualiai. Kartu su viešąja įstaiga "Klaipėdos keleivinis transportas" įvertinsime ženklo reikalingumą. Jeigu nereikalingas, nuimsime, jeigu reikalingas, atnaujinsime", – teigė V.Lukauskas.
Pašnekovas nurodė, kad ženklas vis dėlto bus pašalintas.
"Ženklą nuimsime", – informavo vyriausiasis specialistas.
Mokamos automobilių stovėjimo zonos buvo išplėstos nuo 2022-ųjų sausio 1-osios.
Kartu su šiais pokyčiais keitėsi ir leidimų kainos. Visose stovėjimo zonose už pirmą gyventojo leidimą iki 2021 m. gruodžio 31 d. vairuotojai mokėjo po du eurus, o nuo 2022 m. sausio 1 d. moka 10 eurų.
Už antrą gyventojo leidimą kainos nesikeitė. Žaliojoje zonoje liko 29 eurai, raudonojoje, geltonojoje ir mėlynojoje zonose – 72 eurai.
Naujausi komentarai