Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdietę kaltinusi kontrolierė savo klaidos nepripažino

2010-09-08 05:15
Įžeidimas: po pusvalandį trukusio tardymo ir kaltinimų kontrolierė užsipultos moters neatsiprašė.
Įžeidimas: po pusvalandį trukusio tardymo ir kaltinimų kontrolierė užsipultos moters neatsiprašė. / Nerijaus Jankausko nuotr.

Kartais net teisėtai autobusu važiuojantys keleiviai gali tapti kontrolierių taikiniu. Klaipėdietė po tokio incidento turėjo griebtis vaistų, o nepelnytai pyktį ant moters išliejusi kontrolierė liko nekalta.

Kontrolierė bilieto nepripažino

Natalija šeštadienį, vidurdienį, 3-iuoju miesto maršrutiniu autobusu važiavo namo, kai Pempininkų stotelėje įlipo viešojo transporto kontrolieriai. Moteris parodė kontrolierei savo metinį vardinį elektroninį bilietą. Patikrinusi bilietą, kontrolierė pareiškė, kad jis yra negaliojantis ir pareikalavo galiojančio bilieto. Net pateikti metinio bilieto pirkimo kvitai zuikių gaudytojai neįrodė, kad autobusu moteris važiuoja teisėtai.

"Kontrolierė vis kaltino mane, kad bilietas priklauso ne man, o aš jį tik kažkur radau. Nors prašiau su manimi kalbėti pagarbiau, ji toliau piktai reikalavo, kad duočiau galiojantį bilietą", – teigė Natalija Z.

Keleivei nepavyko įrodyti, kad bilietas, kurį ji dar sausio mėnesį įsigijo už 910 litų, priklauso jai. Kontrolierė pareikalavo moters išlipti iš autobuso ir persėsti į kontrolierių automobilį.

Tiesos aiškintis neskubėjo

Po pusvalandį trukusių kaltinimų ir kamantinėjimų Natalija paskambino sūnui ir paprašė, kad šis atvyktų išsiaiškinti, kodėl ji yra sulaikyta.

"Tik tuomet, kai paskambinau sūnui ir paprašiau atvykti, kontrolierė išsigando ir pradėjo aiškintis, ar tikrai bilietas yra negaliojantis. Ji paskambino į Klaipėdos keleivinio transporto įmonę ir sužinojo, kad aš nesu pažeidėja", – pasakojo nemalonų incidentą patyrusi moteris.

Išaiškėjus, jog elektroninis bilietas yra galiojantis, Natalija paprašė kontrolierės prisistatyti, nes privalomos kortelės su vardu, pavarde ir pareigomis ji esą nebuvo įsisegusi.

"Kai paklausiau kontrolierės pavardės, buvau greitai išprašyta iš automobilio, kuris netrukus nurūko savais keliais. Taip ir likau be atsiprašymo ir be informacijos, kodėl buvau įkalinta pusvalandį su įpykusiomis kontrolierėmis", – guodėsi nukentėjusi keleivė, kuriai po tokių išgyvenimų prireikė vaistų.

Gavo penkis skundus

Klaipėdos keleivinio transporto įmonės direktorius Gintaras Neniškis teigė, kad sulaukęs Natalijos skundo iškvietė Kontrolės skyriaus vadovę ir kaltinamą kontrolierę. Tačiau nepakako įrodymų, kad keleivę sulaikiusi kontrolierė būtų nubausta.

"Neteisinu kontrolierių, šioje situacijoje problemą buvo galima išspręsti ir kitaip. Jos pasielgė neprofesionaliai", – žodžių į vatą nevyniojo G.Neniškis.

Jis "Klaipėdą" tikino anksčiau priekaištų dėl kontrolierių elgesio negavęs, o dėl aprašytojo nesusipratimo kaltino sugedusią duomenų bazę.

"Sistema neveikė iki pirmadienio ryto aštuntos valandos, todėl savaitgalį kilo nesusipratimų su keleiviais, turinčiais metinius elektroninius bilietus. Jų kortelės buvo laikomos negaliojančiomis. Dėl šios priežasties gavome penkis keleivių skundus",– teigė direktorius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų