Jauną klaipėdietę pribloškė radinys greitojo maisto užkandinėje – atneštos salotos buvo aplipusios į vabalus panašiais gyviais. Susigėdusi padavėja teisinosi nuovargiu ir vietoje nehigieniško maisto esą pasiūlė koldūnų.
Apetitas išgaravo
Antradienio popietę greitai užkąsti panorusi Guoda kartu su savo draugėmis užsuko į tarp jaunimo itin populiarią kavinę. Šalia Kruizinių laivų terminalo įsikūrusioje užkandinėje ji lankėsi trečią kartą. Sulaukusi savo užsakymo, mergina nustėro nuo to, ką išvydo.
"Paprašiau pagaminti bulvyčių su salotomis, bet, kai sulaukiau maisto, visas apetitas išgaravo. Salotų lapai buvo aplipę smulkiais vabaliukais. Maistą gaminusi moteris atsiprašinėjo, esą taip nutiko netyčia, nes yra pavargusi. Netgi pasiūlė nemokamai suvalgyti koldūnų ir išgerti gėrimų. Nehigieniškas maistas pasitaikė ne tik man, bet ir mano bendraklasei, todėl nutariau netylėti. Gamintojai turėtų būti atidesni, juk galėjome kuo nors užsikrėsti", – svarstė Guoda.
Mergina atsisakė užkandinės siūlomos kompensacijos – nemokamos porcijos koldūnų ir kreipėsi į įmonės savininką. Jis tuo metu buvo kavinėje.
"Tik juodi taškiukai"
Žurnalistams susisiekus su kavinės atstovais, šie pateikė kitokią įvykio versiją. Įmonės vadybininkė Rasa Budinienė apie incidentą sakė žinanti, tačiau kaltę neigė. Esą tai tik dar vienas pigus konkurentų triukas, o ant moksleivės salotų buvę "tik juodi taškiukai".
"Nesąmonė, nes kopūstai pas mus yra plaunami. Matyt, konkurentai gerai darbuojasi, tiesą sakant, jie jau nebe pirmą kartą mus smaugia – tai bičių, tai vabalų randa. Ant Pekino kopūstų nuo drėgmės ir stovėjimo atsirado juodų taškiukų, bet ne vabalų. Nuotraukos iškreipia vaizdą. Žinoma, gali kartais pasitaikyti koks folijos gabaliukas mėsoje, bet kad vabaliukų – tikrai ne. Visi giria mūsų maistą ir klientų tiesiog neatsiginame", – aiškino R.Budinienė.
Toks akibrokštas kavinėje, anot pašnekovės, nutiko pirmą kartą. Vis dėlto moteris prisiminė atvejį, kai vienas lankytojas pareikalavo 100 eurų už tai, jog valgant lauke į jo maistą papuolė širšė. "Kad mažiau panikuotų, stengiamės kaip nors nuraminti lankytojus. Tačiau, jeigu nori bylinėtis, tegul kreipiasi į teismą. Paprasčiausiai konkurentai kiša pagalius į mūsų verslą", – įsitikinusi įmonės atstovė.
Skundų daugėja
Specialistai pastebi, kad nusiskundimų dėl Klaipėdoje veikiančių kavinių ir restoranų tiekiamo maisto daugėja. Akylesni tampa patys lankytojai.
Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas Antanas Bauža akcentavo, kad viešojo maitinimo įstaigos privalo paruošti tik vartotinus ir saugius patiekalus, o, nutikus priešingai, ragino apie tai informuoti inspektorius.
"Gavę pranešimą iškart patikriname ir net priskiriame įstaigą rizikos grupei. Tiesa, miesto kebabinės tokių skundų sulaukia dažniau", – aiškino pašnekovas.
Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos vyriausioji specialistė maisto produktų inspektorė Vestina Mikalauskaitė pabrėžė, jog nusiskundimų nemažėja, tačiau statistiškai pasitvirtina tik maždaug 30 proc. gautų pranešimų apie kavinėse ir restoranuose tiekiamą nehigienišką maistą.
"Minėtu atveju veikiausiai salota nebuvo kruopščiai nuplauta. Reaguojame į visus skundus, o per trijų dienų laikotarpį atliekame tyrimą – tikriname patalpas, gamybinį inventorių, produktus. Kartais užtenka vieno patikrinimo, kad būtų sustabdyta įmonės veikla", – užbaigė V.Mikalauskaitė.
Naujausi komentarai