Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Pereiti į pagrindinį turinį

Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“

2012-03-23 17:50
Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“ Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“

Penktadienį iš Klaipėdos į Maskvą išlydėtas konteinerius gabenantis traukinys „Merkurijus“, išgabenęs 42 konteinerius su įvairaus profilio buitinių prekių kroviniais.

Merkurijus“ vienu reisu galės vežti iki 114 sąlyginių konteinerių. Norint šį kiekį pervežti automobiliu, prireiktų maždaug 100 sunkvežimių.

„Tai jau penktoji reguliari konteinerinių pervežimų susisiekimo linija. Tai rodo, kad tokioje mažoje šalyje jau yra susiformavęs transporto kompleksas. Reguliarių susisiekimų nebūtų be geros krovos uoste. Tokio reguliarumo nebūtų ir be gerų operatorių bei gero ir sklandaus bendrovės„Lietuvos geležinkeliai“ darbo“, – sakė Susisiekimo ministro patarėjas Rolandas Bražinskas.

Pasak R.Bražinsko, ši linija suteiks daugybę privalumų.

„Europos sąjunga yra numačius kuo daugiau krovinių perkelti į geležinkelių tinklą, nes tai yra perspektyviausias ir ekologiškiausias krovinių gabenimo būdas. Transporto arterija, einanti per Lietuvą į rytus yra perspektyviausia, labiausiai auganti ir turinti daugiausiai krovinių. Tai rodo ir šio traukinio paleidimas“, – sakė R.Bražinskas.

Planuojama, kad traukinys iš Klaipėdos (ateityje – ir iš Kaliningrado) į Maskvą išvyks kartą per savaitę, o atstumą tarp šių miestų įveiks per 2 paras.

„Naujas traukinio maršrutas sustiprins Lietuvos kaip tranzitinės valstybės pozicijas. Verslas turės daugiau galimybių gabenti krovinius per mūsų šalį, o Lietuvos įmonės ir biudžetas dėl to gaus daugiau pajamų“, – naujojo maršruto naudą apibendrino susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus Stasio Gudvalio teigimu, vis didėjantis verslo įmonių domėjimasis intermodalinio transporto paslaugomis jau nestebina.

„Prieš penkerius metus šis projektas buvo žlugęs, dėl įvairių priežasčių. Šuo metu manome, kad šis traukinys kursuos kartą per mėnesį, o ateityje gal net kasa dešimt dienų“, – sakė S.Gudvalis.

Pasak S.Gudvalio, kad po kelių metų konteineriniais traukiniais bus gabenama apie penktadalį visų krovinių.

Bendradarbiavimo sutartį dėl „Merkurijaus“ bendorvės „Lietuvos geležinkeliai“ ir „AAA Intermodal“ pasirašė dar praėjusiųjų metų pabaigoje. Remiantis ja „AAA Intermodal“ tapo traukinio operatore ir įsipareigojo rūpintis krovinių pritraukimu. Sutartyje numatyta ne tik bendradarbiauti organizuojant reguliarius vežimus bet ir bendromis pastangomis formuoti konkurencingus automobilių transportui tarifus, kelti teikiamų paslaugų kokybę, panaudoti šiuolaikines informacines technologijas bei vystyti partnerystę pritraukiant verslo sektorių bei skatinant jį naudotis „žaliojo transporto“ paslaugomis.

Kompanijos „AAA Intermodal“ Plėtros direktoriaus Arūno Jankausko teigimu, Maskvos rinkai bus tiekiama viskas, ką galima vežti sausumos transportu – nuo plataus vartojimo prekių iki technologinės įrangos ar chemijos gaminių. „Traukinys „Merkurijus“ taps paskata ekspeditoriams aktyvinti pardavimo veiksmus, siekiant pritraukti krovinių per Klaipėdos uostą“, – teigė A. Jankauskas.

Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ toliau plėtoja ir kitus su intermodaliniais pervežimais susijusius projektus – konteinerinius traukinius ,,Vilnius Shuttle“ (Klaipėda–Vilnius–Klaipėda) ir ,,Vikingas“ (Klaipėda–Iljičiovskas (Ukraina)–Klaipėda) bei neseniai tarp Lietuvos ir Kinijos pradėjusį kursuoti konteinerinį traukinį „Saulė“ (Šeštokai/Klaipėda–Čongčingas (Kinija)/Dostykas (Kazachstanas)–Šeštokai/Klaipėda). Taip pat šį sekmadienį, kovo 25 d., iš Šeštokų geležinkelio stoties Smolensko (Rusija) link pirmąkart pajudės naujasis „Šeštokai Express“ konteinerinis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra