Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdos "mikriukai" prilygs autobusams

2009-07-23 16:20
Pokyčiai: miesto autobusus ir maršrutinius taksi ketinama sujungti į vieną trinklą.
Pokyčiai: miesto autobusus ir maršrutinius taksi ketinama sujungti į vieną trinklą. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Uostamiesčio viešojo susisiekimo sistemos vėl laukia permainos. Ruošiamasi sujungti miesto autobusus ir maršrutinius taksi į bendrą tinklą.

Anot viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovo Gintaro Neniškio, įgyvendinus šią sistemą miesto autobusai ir maršrutiniai taksi nedubliuotų vieni kitų.

„Kai nedidelis keleivių srautas, aptarnautų maršrutiniai taksi. Į vietas, kuriose intensyvus eismas, važiuotų didieji autobusai. Keleiviai tiek miesto autobusuose, tiek maršrutiniuose taksi galėtų atsiskaityti vieningu elektroniniu bilietu. Žinoma, bilietą būtų galima nusipirkti ir transporto priemonėse, kaip ir dabar“, – pasakojo įstaigos vadovas.

Dabar vyksta pirmieji pasiruošimo naujai sistemai darbai. Renkama informacija, kiek maršrutiniai taksi perveža keleivių, kuriuose maršrutuose, kokiu laiku. Kuriamas principas, kaip turi būti formuojamas bendras maršrutų tinklas.

Anot G.Neniškio, vyksta derybos su maršrutinių taksi įmonėmis. Jo teigimu, principinis sutikimas iš visų maršrutų vairuotojų gautas – priešingu atveju nebūtų pradėti jungimosi darbai.

„Tai yra principinis sutikimas. Nežinia kaip bus, kai prasidės diskusijos, kiek jiems bus mokama, kokiomis sąlygomis dirbs“, – teigė direktorius.

Prognozuojama, jog kelionės kaina miesto autobusais ir maršrutiniais taksi skirsis kaip ir dabar. G.Neniškio teigimu, maršrutiniai taksi išliks komerciniu transportu, tačiau pastarosios transporto priemonės turės įsigyti įrangą, kuri jau sumontuota miesto autobusuose.

Naujos sistemos įgyvendinimas numatytas Klaipėdos strateginiame plėtros plane. Tinklų sujungimui turi pritarti ir miesto taryba. G.Neniškis prognozavo, jog jei viskas vyks sėkmingai, sistema turėtų būti įgyvendinta iki kitų metų rugsėjo.

Klaipėdoje galvojama plėtoti ir susisiekimą traukiniais. Manoma, jog šis būdas labiausiai tiktų priemiesčio rajonams aptarnauti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų