Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdos savivaldybėje – valdininkų rokiruotė

2012-11-28 21:10
Klaipėdos savivaldybėje – valdininkų rokiruotė
Klaipėdos savivaldybėje – valdininkų rokiruotė / Vytauto Petriko nuotr.

Klaipėdos savivaldybėje vėl bus perstumdomos kėdės – vieni darbuotojai bus perkelti į aukštesnes, o kiti – į žemesnes pareigas, nes numatyta keisti administracijos struktūrą.

Etatų nedaugės

„Galiu iškart pasakyti, kad etatų skaičius nedidės. Dabar savivaldybėje dirba apie 380 žmonių, jų tiek ir bus, o permainų reikia, nes pasikeitė kai kurie įstatymai ir kad dirbti būtų paprasčiau“, – teigė Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė.

Didžiausi pokyčiai numatomi Viešosios tvarkos skyriuje. Jo darbuotojams nuo kitų metų balandžio ketinama priskirti dar daugiau darbų, todėl skyriuje bus įsteigti trys poskyriai: Administracinės veiklos, Administracinių pažeidimų tyrimo bei Kontrolės ir prevencijos.

Skyriaus vedėja liks Kristina Vintilaitė, o poskyrių vadovų pareigos atiteks skyriaus darbuotojams, kurie turi didžiausias kategorijas.

„Akivaizdu, jog formuojame rimtą buldozerinį ir represinį aparatą“, – konstatavo Finansų ir ekonomikos komiteto pirmininkas Rimantas Taraškevičius.

Vadovai nesusikalbėdavo

Pertvarkoje taip pat numatyta tris skyrius – Viešųjų ryšių, Informacinių technologijų, Vieno langelio ir elektroninių paslaugų – sujungti į vieną Informavimo ir e.paslaugų skyrių.

„Tai būtų vienas skyrius su trimis poskyriais. Manau, kad vienas vadovas efektyviau valdytų situaciją, nes dabar vienas vedėjas žiūri į vieną pusę, o kitas – į kitą“, – aiškino J.Simonavičiūtė.

Šie pokyčiai taip pat numatomi nuo kitų metų balandžio.

Nuo 2013-ųjų pradžios Klaipėdos savivaldybėje nebeliks Civilinės saugos skyriaus. „Jis naikinamas todėl, kad sumažintas darbo užmokesčio fondas – galime išlaikyti tik du darbuotojus, o jie negali būti atskiras skyrius. Todėl jie dirbs Miesto priežiūros poskyryje“, – teigė direktorė.

Darbuotojai informuoti

Nuo kitų metų balandžio savivaldybėje formuojamas Civilinės metrikacijos ir registracijos skyrius su dviem poskyriais: Civilinės metrikacijos ir Gyvenamosios vietos deklaravimo.

Šie du atskiri skyriai bus sujungti į vieną, nes abu yra išlaikomi iš valstybės biudžeto. Anot J.Simonavičiūtės, numatoma ir tai, jog Gyvenamosios vietos deklaravimo poskyryje gyventojai bus priimami nebe savivaldybės pastate, o Santuokų rūmuose.

„Darbuotojai apie būsimas permainas jau yra informuoti. Tie, kurie nesutiks su naujomis pareigomis, galės išeiti iš darbo, bus išmokėtos išeitinės kompensacijos ir skelbiami konkursai ieškoti naujų žmonių“, – tvirtino savivaldybės direktorė.

Tokiems savivaldybės administracijos struktūros pokyčiams dar turi pritarti miesto taryba.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų