Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija krovos kompanijai "Klaipėdos Smeltė" oficialiai perdavė naudoti daugiau nei pusės kilometro ilgio naujai pastatytas krantines.
Investicijos duos grąžą
"Galime džiaugtis, kad, sutelkus visas jėgas ir per praėjusius metus paspartinus infrastruktūros vystymą, pavyko pasiekti tai, kad krantinės oficialiai perduodamos bendrovei "Klaipėdos Smeltė". Šiandien nebelieka kliūčių Klaipėdos uostui žengti į naują etapą ir tapti konteinerių paskirstymo centru. Neabejojame, kad valstybės investicijos, skirtos šiam objektui, duos didžiulę grąžą", – teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija į krantinių 90–96 statybą investavo apie 84 mln. litų.
"Mes prisidėjome prie šalies ploto padidinimo. Pastačius krantines, Lietuvos plotas padidėjo trimis hektarais. Apie Klaipėdos uostą prabilo senieji pasaulio uostai, kurie anksčiau apie mus net nežinojo. Tai reiškia, kad mes dirbame gerai ir einame teisinga linkme", – džiaugėsi A.Vaitkus.
Kraunamas pirmasis laivas
"Krantinių perdavimas eksploatuoti mūsų bendrovei reiškia naujos veiklos etapo pradžią. Uosto direkcijos investicijos ir profesionalus požiūris per pastaruosius metus padėjo įmonei "Klaipėdos Smeltė" įgyvendinti ir konteinerių terminalo vystymo planus. Tai, ką matome šiandien, yra didelių pokyčių Klaipėdos uosto istorijoje pradžia", – sakė bendrovės "Klaipėdos Smeltė" generalinis direktorius R.Juška.
Tokių modernių krantinių statyba "Klaipėdos Smeltės" konteinerių terminale – viena iš svarbiausių sąlygų, norint pritraukti tiesioginius tarpkontinentinių konteinervežius į Klaipėdos uostą. Būtent toks laivas vakar jau buvo prišvartuotas prie "Klaipėdos Smeltės" naujosios krantinės.
"Mes jų laukėme šešerius metus – nuo to momento, kai gimė idėja, kad bendrovėje bus kuriamas konteinerių paskirstymo centras. Ir šiandien mes jau galime krauti pirmąjį laivą", – džiaugėsi R.Juška.
Krova išaugo
Pernai įmonės teritorijoje buvo sumontuoti pirmieji du rytiniame Baltijos regione moderniausi "Ship-to-Shore" (STS) tipo kranai. Netrukus bus sulaukta ir trečiojo tokio tipo krano.
Oficialiai perdavus eksploatuoti krantines, prie jų padidinta ir leistina maksimali laivų grimzlė. Remiantis krantinių 90–96 statybos užbaigimo aktu, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos uosto kapitono įsakymu prie šių krantinių nustatyta nauja leistina maksimali laivų grimzlė – 13,2 m.
Tokia pati leistina grimzlė yra nustatyta ir prie 82–89 krantinių. Bendras 82–96 krantinių ilgis – 1 061 m.
Įmonei "Klaipėdos Smeltė" metų pradžia itin sėkminga – per pirmus penkis mėnesius perkrauta 35 proc. daugiau konteinerių, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.
Naujausi komentarai