Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdos šypsenėlę – į šiukšlyną?

2014-11-11 12:29

Klaipėdai reikia naujo prekės ženklo. Senoji, prieš 9 metus sukurta „šypsenėlė“, morališkai atgyveno. Naujam uostamiesčio logotipui sukurti gali prireikti 50 tūkst. litų.

Atgyveno: nuo 2005 m. uostamiesčio prekės ženklu esančią šypsenėlę ketinama keisti, nes ji esą – morališkai paseno.
Atgyveno: nuo 2005 m. uostamiesčio prekės ženklu esančią šypsenėlę ketinama keisti, nes ji esą – morališkai paseno. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Klaipėdai reikia naujo prekės ženklo. Senoji, prieš 9 metus sukurta „šypsenėlė“, morališkai atgyveno. Naujam uostamiesčio logotipui sukurti gali prireikti 50 tūkst. litų.

Teigiama, kad prieš devynerius metus Klaipėda tapo vienu pirmųjų Lietuvos miestų, kuris sukūrė miesto prekės ženklą. Už šį ženklą ir nuoseklią įvaizdžio strategiją uostamiesčio savivaldybė tada paklojo beveik trečdalį milijono litų.

Šūkis „Laisvu stiliumi“ esą bylojo pasirinkimo ir atlikimo laisvę, galimybę improvizuoti bei kurti. Teigiama, kad tada buvo parinktos miestą reprezentuojančios pozityvios, žemiškos spalvos, kurios iš tikrųjų egzistuoja gamtoje – geltona, oranžinė, raudona, vyšninė, mėlyna.

Nors ženklas prigijo, buvo plačiai naudojamas, vis dėlto brangus pirkinys, regis, atgyveno. Ateinančiais metais miesto administracijos atstovai siūlys kurti naują Klaipėdos logotipą.

„Tuo metu ženklas buvo sukurtas ir su suvenyrais, ir su leidiniais, ir su pristatymo filmuku. Bet matome, kad reikėtų sugalvoti kažką nauja, atgaivinti miesto viziją, nes šypsenėlė morališkai paseno“, – teigė Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja
Alina Velykienė.

Anot jos, ir šiuo atveju reikėtų pagalvoti, kaip sukurti kažką naujo. Tam reikalui kitiems metams numatyta 50 tūkst. litų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų