Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdos uostas ir Jurbarkas plės upinį krovinių uostą

2024-08-30 07:10
BNS inf.

Klaipėdos jūrų uosto direkcija ir Jurbarkas pradeda įgyvendinti bendrą projektą – vystys upinį krovinių uostą Jurbarke, prie Nemuno.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / Vidmanto Matučio nuotr.

Savivaldybė ir Jūrų uosto direkcija penktadienį pasirašys bendradarbiavimo susitarimą.

„Krovinių gabenimas Nemuno upe vystosi vis sparčiau. Pastaraisiais metais atliktos investicijos skatina galvoti, kaip laivybą upėmis įveiklinti dar labiau. Vienas iš sprendimų – upinio krovinių uosto Jurbarke, prie Nemuno upės išvystymas, kuris, tikimasi, galėtų būti impulsu ir Jurbarko regione veikiančiai ekonominei zonai“, – pranešė direkcija.

Rugpjūčio pradžioje į Klaipėdos uostą atplaukė pirmoji Nemunu plukdyta barža su eksportui skirtų lietuviškų grūdų kroviniu. Uosto direkcija tuomet teigė planuojanti, kad tokie kroviniai iš Jurbarko į Klaipėdą bus gabenami nuolat.

Skaičiuojama, kad viena barža Nemunu gabena maždaug tiek grūdų, kiek jų perveža 40–54 sunkvežimiai, todėl turėtų sumažėti vilkikų eismas keliais ir Klaipėdos gatvėmis. 1 tūkst. tonų grūdų krovinys atplaukė per maždaug 16 valandų, tačiau ateityje kelionės trukmė galėtų siekti 13 valandų plaukiant ir naktį.

Klaipėdos uosto vadovas Algis Latakas anksčiau teigė, kad ateityje būtų galima plėsti vandens kelią iki Jonavos, kad iš  „Achemos“ iki Klaipėdos būtų plukdomi ir trąšų kroviniai.

Anksčiau, pasak A. Latako, iš Jurbarko baržomis buvo bandoma gabenti žvyrą, o pastaraisiais metais Nemunu buvo plukdomi negabaritiniai kroviniai, konteineriai, tačiau tokie reisai nebuvo reguliarūs.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų