Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje pradėta vykdyti uosto valymo darbams skirtos žemsiurbės/žemkasės įsigijimo procedūrą.
Pradžioje bus rengiama galimybių studija dėl tokio laivo pirkimo. Išanalizavus patirtį kituose uostuose, tokių laivų rinkos kainas po kelių mėnesių bus atsakyta į klausimą, kokį laivą įsigys Klaipėdos uostas.
"Klaipėdos uostui yra ypatingai svarbu turėti nuosavą žemsiurbę/žemkasę vien dėl to, kad tokių laivų mobilizavimo kainos yra didžiulės. Neabejojame, kad tokio laivo buvimas Klaipėdos uoste bus ekonomiškai naudingas", - teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Kai kuriuos praradimus, pavyzdžiui, kiek uostas praranda pajamų dėl užnešto kanalo ir ribojamų prekybinių laivų grimzlių dažnai būna netgi sunku ir paskaičiuoti.
Kiek kainuos žemsiurbė taip pat yra klausimas, į kurį privalės atsakyti studija. Prieš 1,5 metų ankstesnioji Uosto direkcijos vadovybė yra skelbusi, kad reikėtų pirkti nedidelę žemsiurbę už 3 mln. litų, o vėliau įsigyti didesnę žemsiurbę/žemkasę už 50-60 mln. litų.
Neaišku, ar yra prasmė pirkti dvi žemsiurbes? Paskutiniuoju metu buvo mąstoma, kad pasinaudojus ES parama reikėtų įsigyti vieną specializuotą universalų laivą.
Naujausi komentarai