Pereiti į pagrindinį turinį

KLASCO vadovas stebisi palaikančiais streikuojančius „Achemos“ darbuotojus

2022-02-09 14:21
ELTOS inf.

Trečiadienį Klaipėdoje, prie Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO), grupelė žmonių piketavo palaikydami Jonavoje vykstantį „Achemos“ įmonės darbuotojų streiką bei jų reikalavimus. Lietuvos maistininkų profesinės sąjungos pirmininkas Raimondas Tamošauskas teigia, kad piketas pavyko ir jame dalyvavo skirtingų organizacijų darbuotojai.

„Achemos“ įmonės darbuotojų streikas Jonavoje
„Achemos“ įmonės darbuotojų streikas Jonavoje / T. Biliūno / BNS nuotr.

„Piketas įvyko, susirinko 12 žmonių, gal ir daugiau. Jie buvo iš kelių organizacijų – Lietuvos maistininkai, KLASCO darbuotojų profsąjungos, Lietuvos jūrininkų sąjungos atstovai. Iš KLASCO vadovybės niekas nebuvo išėjęs pasišnekėti, bet ir ne prieš ją buvo piketas iš tikrųjų. Tai buvo prieš jų savininką, „Achemą“ . Buvo tik žmogus iš administracijos ir stebėjo, kaip piketas vyksta“, – Eltai sakė R. Tamošauskas.

KLASCO vadovybė, pabrėžianti, kad nuolat palaiko dialogą su bendrovės darbuotojais ir profesinėmis sąjungomis, stebėjosi piketavusiais darbuotojais.

„Nors verslo situacija tikrai sudėtinga, kasdien prarandami kroviniai, o tai reiškia ir pajamos, tačiau šioje situacijoje KLASCO kol kas išsaugo darbo vietas, peržiūri atlyginimus, kuriuos nuo šių metų pakėlė 90 procentų darbuotojų. Esant neapibrėžtai ekonominei situacijai, stebina šiandien prie KLASCO susirinkę keletas piketuojančių asmenų, iš kurių tik du yra bendrovės profesinių sąjungų vadovai, o visi kiti nėra susiję su bendrove ir į ją nesikreipė“, – sako KLASCO vadovas Vytautas Štumbergas.

„Matome dėl geopolitinės situacijos šalyje ir uoste išaugusias grėsmes verslui, tačiau šiems procesams negalime daryti įtakos, todėl šiuo metu rūpinamės savo kasdienės veiklos klausimais ir veiklos tęstinumu“, – sako V. Štumbergas.

Jo teigimu, su geopolitiniais iššūkiais šiuo metu susiduria visos uosto bendrovės. Stabdomi tranzitiniai krovinių srautai, iš Lietuvos važiuojantys Rytų kryptimi. Prarasti kroviniai tiek iš Rusijos, tiek iš Baltarusijos, kurių pakeisti kol kas nėra kuo. Stabdomos ir investicijos, nes šioje ekonominėje situacijoje planuojamas uosto pajėgumų sumažėjimas, kuris gali nukristi dvigubai.

„Situaciją sunkina ir konkurencinė aplinka bei ženkliai nuo šių metų pakelti uosto žemės nuomos tarifai. Matome, jog kai kurios didelės logistikos kompanijos jau paskelbė apie darbuotojų atleidimus. Prognozuojama, jog artimiausiais metais uoste gali būti prarasta daugybė darbo vietų“, – sako bendrovės generalinis direktorius V. Štumbergas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų