Tačiau pažvelgus į naujai sutvarkytą grindinį apima abejonės, ar teritorija jau baigta tvarkyti, kadangi paėjus toliau kai kur trūksta ir kelių trinkelių.
Kruizinių laivų krantinės rekonstrukcija pradėta dar pernai.
Šių metų pavasarį buvo žadama, kad visi darbai bus užbaigti iki kruizinio laivo atvykimo, o nespėjus jų užbaigti, tai bus daroma jau pasibaigus kruizinių laivų sezonui.
Pasak Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vyriausiosios specialistės Nijolės Vedeikienės, įgriuva bus pasirūpinta, o teritorija – apžiūrėta.
Visa teritorija bus apžiūrėta.
"Užsakymas sutvarkyti įgriuvą perduotas rangovams. Visa teritorija bus apžiūrėta. Dalyje Kruizinio terminalo teritorijų yra suformuoti sklypai, reikia pasitikslinti savininkus", – teigė pašnekovė.
Bendrovės "Klaipėdos vanduo" komunikacijos vadovės Gintarės Butkienės teigimu, tokios įgriuvos atsiranda dėl įvairių vamzdžių trūkimų.
"Įprastai avarijos kyla dėl vamzdžių lūžimų, trūkimų ar žiemos metu užšalimų, dėl šalčio ir grunto poveikio vamzdynams. Skaičiuojame, kad vidutiniškai per dieną likviduojame po vieną avariją, neskaičiuojant smulkių gedimų. Žiemos metu avarijų būna daugiau, po kelias per dieną", – sakė G. Butkienė.
Informacijos apie nedidelę įgriuvą Kruizinių laivų terminale bendrovė nebuvo gavusi, tad išsiuntė avarinę tarnybą apžiūrėti įgriuvą ir nustatyti galimas priežastis.
"Mūsų avarinė tarnyba patikrino įgriuvos vietą ir nustatė, kad bendrovės "Klaipėdos vanduo" paviršinių nuotekų tinklai nutiesti toliau, o ne įgriuvos vietoje. Įgriuvą pažymėjome ir informaciją perdavėme Klaipėdos miesto savivaldybei", – pranešė komunikacijos vadovė.
Naujausi komentarai