Neseniai rekonstruota Danės krantinė netoli Kruizinių laivų terminalo jau ėmė griūti. Teigiama, jog ją gadina čia prisišvartavę per dideli laivai.
Pasak krantinės operatoriaus bendrovės "Klaipėdos laivų remontas" direktoriaus Alvydo Butkaus, čia gali švartuotis laivai, kurių ilgis siekia iki 20 metrų. Tačiau jau kurį laiką stovi 30 metrų ilgio laivas "Olga", kuris, siautėjant vėjams, daužosi į krantinę ją niokodamas. Dėl smūgių išsiardė dalis krantinėje esančio pėsčiųjų tako.
"Toks laivas kaip "Olga" turėtų švartuotis kitoje vietoje – giliau upėje arba Pilies uostelyje. Ten jį ir siūlėme laikyti. Tačiau šio laivo savininkai mūsų nepaklausė ir jį savavališkai, be mūsų sutikimo paliko pačioje krantinės pradžioje. Kadangi leidimo laikyti laivą šioje kratinės dalyje jiems nesuteikėme, reikalausime atlyginti patirtus nuostolius. Jau pateikėme pretenziją", – patikino A.Butkus.
Tačiau Klaipėdos mažųjų laivų savininkų asociacijos "Pajūrio laivai" pirmininkas Algirdas Valentinas įsitikinęs, kad laivas čia niekuo dėtas. Pašnekovo nuomone, naujoji krantinė pritaikyta ne laivams laikyti, bet pasivaikščiojimams.
"Ta krantinė padaryta "ant durniaus", dėl to ji ir neatlaikė. Mes visi, kas nusimanome apie laivybą, iškart garsiai rėkėme, kad krantinė turi būti tvirta. Buvo parengtas ir projektas, kaip ji turėjo atrodyti. Tačiau jo niekas nepaisė ir krantinę sutvirtino savo nuožiūra. Štai ir rezultatas. Taip ir turėjo būti. Blogiausia, kad griūva ne tik krantinė, bet gadinami ir laivai", – patikino A.Valentinas.
Jis pabrėžė, jog netrukus sugrius visas 110 metrų rekonstruotas krantinės ruožas, nes ją gali apdaužyti ir mažesni laivai. Anot pašnekovo, jeigu krantinė būtų tvirta, joje galėtų švartuotis gerokai didesni nei 30 metrų ilgio laivai.
"Upės gylis 3-4 metrai, tad čia galėtų švartuotis itin dideli burlaiviai, tačiau kam tai rūpi? Štai krantinės remontui išleista 49 mln. litų. Galiu pasakyti, kad tie pinigai išmesti veltui. Netrukus krantinę vėl reiks remontuoti", – piktinosi A.Valentinas.
Naujausi komentarai