Šalia laivo „Ocean Crown“ dirba du vilkikai. Operacijai vadovauja Nyderlandų kompanija „Smit“, pranešė Klaipėdos uostas.
Laivo gelbėjimo planą parengė jo savininkai ir ekspertai.
Išvaduotas laivas turėtų būti atvilktas į Klaipėdos uostą ir apžiūrėtas specialistų.
Su Kipro vėliava plaukiojantis 190 metrų ilgio laivas „Ocean Crown“ su 20 žmonių įgula ant seklumos ties II Melnrage užplaukė sekmadienį paryčiais. Tą naktį vėjo stiprumas gūsiais siekė iki iki 28 metrų per sekundę. Pirminė nelaimės priežastis – laivo pagrindinio variklio gedimas.
Laivas buvo įkalintas maždaug jūrmylės atstumu į šiaurę nuo šiaurinio molo, 200 metrų nuo kranto. Šioje vietoje vandens gylis siekia penkis metrus.
„Noriu patikinti, kad laivo korpusas yra sandarus ir šią minutę neturime jokių indikacijų, kad būtų kas nors blogai. Nuolat bendraujame su laivo įgula, kapitonu, esame informuoti, kad jokios grėsmės aplinkai nėra“, – antradienį per spaudos konferenciją sakė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Krašto apsaugos ministerija pirmadienį pranešė, kad laivo vertinimo komisija apžiūrėjo laivo išorinį korpusą, fiksuota korpuso deformacija. Ministerijos teigimu, dėl blogėjančių oro sąlygų didėja tikimybė, kad laivo korpusas toliau deformuosis, dėl to gali įvykti laive esančių naftos produktų išsiliejimas į aplinką.
„Nuolatos palaikome ryšį su laivo kapitonu, jis yra patikinęs, kad laivo korpusas yra pilnai sandarus. Nėra nei išėjusių kokių teršalų į aplinką, nei yra grėsmės, kad tie teršalai išeitų“, – antradienį LRT radijui pabrėžė A. Vaitkus.
Antradienio naktį Klaipėdos uoste dar pūtė stiprus vėjas, laivyba buvo apribota. Ji atnaujinta antradienį 7 valandą.
A. Vaitkaus teigimu, prisikabinę laivą vilkikai turėtų jį pasukti statmenai krantui ir bandyti nutraukti nuo seklumos.
„Ocean Crown“ kapitono prašymu Lietuvos karinės oro pajėgos suteikė pagalbą sunegalavusiam įgulos nariui. Jis sraigtasparniu nuskraidintas į uostamiesčio ligoninę, o šiuo metu jau gydomas Graikijoje.
Naujausi komentarai