Nuo spalio pradžios ro-pax tipo laivas „ENERGIA“, kuris yra tokios pat konstrukcijos kaip ir „LISCO MAXIMA“, padidins pajėgumus maršrute Kylis-Klaipėda.
Laivininkystės bendrovė „DFDS“ pasirašė nuomos sutartį dėl naujo laivo vis labiau intensyvėjančiam susisiekimui tarp Vokietijos ir Pabaltijo šalių. Keltas, kuris šiuo metu vadinasi „ENERGIA“ yra tokios pat konstrukcijos kaip ir LISCO MAXIMA, kuris dabar kursuoja tarp Kylio ir Klaipėdos. Pastarasis nuo 2011 metų spalio pradžios pakeis ro-pax tipo laivą „LISCO OPTIMA“.
2010 pastatytą laivą „ENERGIA“ ilgalaikei nuomai perdavė Italijos Grimaldi grupė. Laivas gali pervežti virš 2900 linijinių metrų krovinių, kuriuos sudaro vilkikai su puspriekabėmis, puspriekabės, sunkvežimiai, lengvieji automobilai ir kita ratinė technika. Jame įrengtos sėdimos ir gulimos vietos 515 keleivių.
„Tai reiškia, kad kiekvieną savaitę maršrute Kylis-Klaipėda mes galėsime pasiūlyti papildomą 1800 linijinių metrų talpą kroviniams ir nemažus patobulinimus keleivių aptarnavimo srityje. Tai liečia ne tik kajučių skaičių, bet ir viešųjų paslaugų kiekį bei kokybę laive“, - sakė maršruto Kylis-Klaipėda direktorius Jakobas Andersenas.
Kelte ENERGIA sumontuoti modernūs įrengimai, kartu su efektyvesne laivo korpuso konstrukcija, padės ženkliai sumažinti kuro sąnaudas bei išmetamų į aplinką kenksmingų medžiagų kiekį.
Dėl didesnio laivo pajėgumo išmetamų kenksmingų medžiagų kiekis vienam gabenamam vienetui žymiai sumažės. Geresni varikliai ir įrenginiai taip pat reiškia, kad 24 mazgų greitis mums suteiks didesnį greičio rezervą, todėl net ir sudėtingomis klimato sąlygomis galėsime dar geriau užtikrinti nustatytą plaukimo grafiką“, - sakė Jakobas Andersenas.
97,5 procentai bendrovės „DFDS Seaways“ akcijų priklauso Danijos bendrovei „DFDS A/S“.
Keltas „ENERGIA“ darbui linijoje bus ruošiamas Klaipėdoje. Laivas bus pervadintas bei nuspalvintas „DFDS“ grupės spalvomis.
Naujausi komentarai