Penktadienį startuoja konteinerinis traukinys, maršrutu Klaipėda–Maskva (operatorius – bendrovė „AAA Intermodal“) kursuosiantis reguliariai - kartą per savaitę.
Penktadienį 12 val. vyks konteinerinio traukinio Klaipėda–Maskva palydėtuvės. Į šį renginį yra pakviesti Prezidentūros, Susisiekimo ir Užsienio reikalų ministerijų bei Baltarusijos Respublikos ir Rusijos Federacijos ambasadoriai, taip pat Uosto direkcijos, verslo ir visuomenės atstovai.
Traukinio Klaipėda–Maskva planuojami pajėgumai – 114 TEU per savaitę, o atstumą tarp Klaipėdos ir Maskvos šis traukinys įveiks per 2 dienas bei išvengs eilių, susidarančių prie sienos tarp valstybių. Šį projektą inicijuoja bendrovė „AAA Intermodal“, bendradarbiaudama su Lietuvos, Baltarusijos ir Rusijos geležinkeliais.
Jūriniai konteineriai bus pakraunami ant geležinkelio platformų Klaipėdos uoste veikiančiuose konteinerių terminaluose: Klaipėdos konteinerių terminale, „Klaipėdos Smeltė“ konteinerių terminale bei KLASCO Jūrų perklėlos ro-ro terminale. Traukinys bus suformuojamas „Draugystės“ geležinkelio stotyje, iš kurios reguliariai išvyks vieną kartą per savaitę (penktadieniais). Rusijoje traukinys bus aptarnaujamas Maskvos „Ecodor“ konteinerių terminale, Silikatnajos geležinkelio stotyje.
Modeliuojant konteinerių pristatymą „iki durų“ per Silikatnają geležinkelio stotį į terminalą „Ecodor“, buvo atsižvelgta į tai, kad bendrovė „AAA Intermodal“ turi sutartį su minėtu terminalu, taip pat į potencialių klientų artimiausią lokaciją bei į laivybos linijų susidomėjimą. Kitas faktorius, nulėmęs partnerystę su „Ecodor“ terminalu, yra tai, kad panaudojant bendrovės „Russkaya Troyka“ potencialą, sumodeliuojama jungtis su Rusijos Sibiro pramoniniu regionu, konkrečiai Novosibirsku bei Tolimųjų Rytų uostais Vladivostoku ir Nachodka. Tikimasi, kad ši jungtis bus aktuali Europos įmonėms, žvelgiančioms „giliau į Rusiją“. Akivaizdūs „Ecodor“ terminalo privalumai taip pat siejami su jame esančia konteinerių bei lokomotyvų sertifikuota remonto baze.
Naujausi komentarai