Penktadienį buvo priimtas galutinis sprendimas dėl krantinių valdytojo parinkimo konkurso sąlygų. Nuspręsta, jog valdytojas turės investuoti mažiausiai 4 mln. litų. Mažųjų laivų savininkų atstovai teigia, jog šis sprendimas paruoštas vienam laimėtojui - bendrovei „Klaipėdos laivų remontas“.
Derybos dėl Pilies uosto ir Danės krantinių koncesininko parinkimo sąlygų vyko dvi dienas. Penktadienį priimtas sprendimas dėl koncesininko parinkimo konkurso sąlygų, anot Mažųjų laivelių asociacijos atstovų, jiems visiškai nepalankus, o į jų keltas sąlygas net neatsižvelgta.
Klaipėdos mažųjų laivų savininkų „Pajūrio laivai“ prezidentas Algirdas Valentinas teigė, jog po nakties pataisytos sąlygos jiems net pablogėjo: nenumatyta konkreti vieta keleivius keliantiems laiveliams leis laimėtojui paskirti bet kurią vietą, o reikalaujamos 4 mln. litų investicijos, anot A.Valentino, ruošia dirvą bendrovės „Klaipėdos laivų remontas“ laimėjimui.
„Mūsų manymu tie išvardinti sąlygose darbai tiek neverti, padarytume ir už mažiau, tačiau po dviejų metų, jei trūks bent lito, iš mūsų būtų atimtos krantinės. Be to viską, kas reikalaujama šitame sąraše, jau šiandien „Klaipėdos laivų remontas“ turi ir yra gavęs finansavimą ir jis neįdės savo lėšų“, - aiškino A.Valentinas.
Ketvirtadienį vykusiame posėdyje Tėvynės sąjungos atstovas Naglis Puteikis tvirtino, jog „Klaipėdos laivų remontas“ jau beveik yra gavęs 3 mln. litų finansavimą iš ES būtent tiems darbams vykdyti, kurie numatyti koncesijos konkurso sąlygose.
Vis dėlto Klaipėdos savivaldybės ekonomikos ir strategijos departamento vadovas teigė, jog kontroliuojančios institucijos taip pat peržiūrėjo konkurso sąlygas, tačiau pastabų dėl konkurencijos neturėjo.
„Sąlygos yra standartinės“, - komentavo R.Zulcas.
Naujausi komentarai