Rekonstrukcijos darbai vyksta dėl Minijos gatvėje diegiamos žaliosios bangos – transporto ir eismo srautų valdymo sistemos.
Ši sistema visoje Lietuvoje naudojama tik Vilniuje. Ją įdiegus Klaipėda taps antruoju miestu, kuriame eismo ir transporto srautai bus vykdomi šios sistemos principu.
Apie transporto ir eismo srautų sistemą buvo kalbama daugiau nei dešimtmetį. Projekto įgyvendinimas svarbus tuo, kad užtikrins didesnį vairuotojų ir keleivių saugumą, padės greičiau įveikti atstumus.
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis teigė, kad žalioji banga yra išmani eismo reguliavimo sistema, kuri padės išskirtose prioritetinėse vietose nuvažiuoti maksimaliai greičiausiu laiku nestojant.
Gintaras Neniškis / Vytauto Liaudanskio nuotr.
Moderni transporto srautų sistema iš visų transporto priemonių išskirs viešąjį transportą. Vėluojančiam transportui parinks palankesnį signalą, kad galėtų sutaupyti laiką ir greičiau kirsti sankryžą. Tačiau tai įmanoma tik tuo atveju, jei viešasis transportas laikysis maršrutų ir nevėluos.
Bus įvykdyta nemažai naujovių – pakeistos šviesoforinės atramos, įrengtos kameros, radarai, valdymo spinta, nutiesti kabeliai.
Diegiamos sistemos privalumas – maksimalus gatvių, šaligatvių erdvių išnaudojimas. Tai aktualu ne tik viešajam transportui, bet ir dviratininkams bei pėstiesiems.
Prieš mėnesį šviesoforai pakeisti Minijos ir Smiltelės g. sankryžoje. Neseniai naujos šviesoforo atramos pastatytos Minijos g., ties buvusiu turgumi.
Planuojama pakeisti 21 šviesoforą. Visus reguliuojamus perėjų šviesoforus planuojama pakeisti iki 2022-ųjų pabaigos.
Kadangi šiuo metu dėl vykstančių rekonstrukcijos darbų sutriko eismas, Klaipėdos miesto savivaldybė prašo eismo dalyvių būti atidžiais ir tolerantiškais.
Netolimoje ateityje šviesoforai bus keičiami Strėvos, Naikupės g., eis link S.Dariaus ir S.Girėno, Naujosios Uosto g.
Naujausi komentarai