Tamsiuoju paros metu klaipėdiečius vežęs autobusas kursuos ir kitąmet. Teigiama, kad maršruto nuostolingumą atpirko padidėjęs viešojo transporto patrauklumas ir sudaryta konkurencija taksi automobiliams.
Viešosios įmonės „Klaipėdos keleivinis transportas“ atstovai oficialiai patvirtino, kad į gatves naktinis autobusas, pažymėtas numeriu N1, grįš 2015-aisiais. Naktį važiuosiančios transporto priemonės greičiausiai pradės kursuoti balandžio mėnesį ir darbą baigs rugpjūčio pabaigoje.
Šiais metais baigus reisą buvo svarstoma galimybė maršrutą trumpam atnaujinti kalėdinio laikotarpio metu, tačiau idėja buvo atmesta.
„Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius Gintaras Neniškis naktinį maršrutą vadina socialiniu projektu. Tačiau, anot jo, įvertinus beveik 11 mėnesių finansinius bendrovės rodiklius, buvo nuspręsta, kad per šventes autobusas naktimis nevažiuos.
G.Neniškis neneigia, kad maršrutas buvo nuostolingas, tačiau viešoji įmonė privalo būti socialiai atsakinga. Esą tai ne vienintelis maršrutas, kuris neatneša pelno.
„Kursuoja rytinis reisas 4 valandą, taip pat vakare 22 ir 23 valandą. Jie nuostolingi, bet privalome suteikti galimybę žmonėms grįžti iš darbų“, – teigė įmonės vadovas.
Šiemet nuo gegužės pradžios važiavęs naktinis autobusas iki lapkričio pradžios pavėžėjo per 3 tūkst. keleivių. Daugiausia jų užfiksuota liepos mėnesį, o mažiausiai paskutiniais mėnesiais – rugsėjį ir spalį.
Pabrėžiama, kad iš naktinio autobuso norėta ne tik užsidirbti, bet ir pagerinti Klaipėdos viešojo transporto patrauklumą, taip pat sukurti konkurenciją taksistams, kurie esą menkai rūpinosi savo paslaugų kokybe bei kaina.
Naujausi komentarai