Pereiti į pagrindinį turinį

Naktinių keleivių mažėja

2017-11-06 03:00

Vasaros sezonu naktimis po miestą kursuojančiu autobusu naudojasi vis mažiau keleivių. Ateityje šiuo maršrutu keleivius galėtų vežioti maršrutiniai taksi.

Skirtumas: naktiniu autobusu šį sezoną keliavo 10 proc. mažiau keleivių nei praėjusį.
Skirtumas: naktiniu autobusu šį sezoną keliavo 10 proc. mažiau keleivių nei praėjusį. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Važiuojančiųjų mažėjo 10 proc.

Nedidelės talpos autobusas šeštadienio ir sekmadienio naktimis uostamiesčio gatvėmis kursavo jau ketvirtą sezoną.

Šis reisas pradedamas organizuoti gegužę, o baigiamas spalio pabaigoje.

Pirmaisiais ir antraisiais metais naktinis autobusas kursavo ir lapkritį, tačiau vėliau to atsisakyta dėl mažo keleivių srauto.

Darbą jis pradeda po vidurnakčio, o baigia ankstų rytą, kai pradeda kursuoti miesto autobusai. Naktinis autobusas važiuoja kartą per valandą.

Viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis pasakojo, kad šiemet naktimis keliavo apie 10 proc. mažiau keleivių nei praėjusį sezoną: "Šis maršrutas niekada nebuvo labai populiarus, tačiau šiemet keleivių pastebimai sumažėjo. Svarstome, ar naktimis miesto gatvėse apskritai turi kursuoti autobusas."

Paslauga taptų patogesnė

G.Neniškis teigė, kad konkursas vežti keleivius naktiniu autobusu buvo organizuojamas penkeriems metams. Tad kiti metai jau bus paskutiniai.

"Galvojame, kad dar kitąmet tokios paslaugos teikimą galėtume pavesti maršrutiniams taksi, kurie bus integruoti į bendrą viešojo transporto sistemą", – tvirtino vadovas.

Pasak G.Neniškio, tokiu atveju keleiviai už kelionę mokėtų kiek brangiau, nebūtų lengvatų, bet jiems būtų patogiau. Maršrutiniai taksi stotų ne tik stotelėse.

"Naktį tai yra didelis pliusas. Manome, kad tokia maršrutinių taksi paslauga būtų kur kas populiaresnė ir patogesnė keleiviams nei autobuso", – komentavo direktorius.

Be to, G.Neniškio teigimu, galvojama, kad maršrutiniai taksi galėtų kursuoti ilgiau vakarais, kai mažiau keleivių, ir kitais maršrutais.

Tokiu atveju autobusai darbą baigtų anksčiau.

"Tačiau tai dar tik planai", – tvirtino direktorius.

Maršruto keisti neketina

Nors naktiniame miesto autobuse galiojo įprasti bilietai, taikomos lengvatos, dauguma – apie 70 proc. keleivių – bilietus pirkdavo pačioje transporto priemonėje, kur jie brangesni.

"Labai mažai naudodavosi iš anksto įsigytais ar terminuotaisiais bilietais", – teigė vadovas.

Anot G.Neniškio, kol kas anksti kalbėti, ar būtų keičiamas naktinis maršrutas, kai jį perimtų maršrutiniai taksi.

Dabar tamsiuoju paros metu autobusas važiuoja nuo Liepojos gatvėje esančios stotelės iki Vingio gatvės pabaigos. Jis kursuoja pagrindinėmis miesto arterijomis: Manto, Tiltų gatvėmis, Taikos prospektu, kur būna didžiausi keleivių srautai.

Dažniausiai šiuo autobusu namo iš pasilinksminimo vietų grįžta pramogautojai. Jų parvežimas ir buvo naktinio maršruto pagrindinis "tikslas".

Naktiniu miesto autobusu važiavo keleivių

2014 m. – 2 616 (lapkritį – 371)

2015 m. – 2 688 (lapkritį – 294)

2016 m. – 2 761

2017 m. – 2 471

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų