- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Atrodo, turgus yra tokia vieta, kur pirkėjai balsuoja piniginėmis. Jeigu prekė patinka – perka, jei ne – ačiū ir viso gero. Bet kiek yra tų patenkintų pirkėjų, o kiek ne – niekas nežino. Tiksliau, nežinojo iki šiol. Siekdama ištirti klientų įspūdžius apie turgavietės prekybininkų paslaugas UAB „Naujasis turgus“ administracija paviljonuose įdiegė bevielius klientų pasitenkinimo apklausos mygtukus. Prie išėjimų įrengtuose stenduose turgavietės lankytojai kviečiami pareikšti savo nuomonę paspausdami vieną iš trijų šypsenėlių: žalias šypsiukas reiškia puikų įvertinimą, geltonas – neutralų, o raudono reikšmė – blogai.
Šie duomenys bevieliu ryšiu keliauja į kompiuterį, kur programa apdoroja gautus duomenis. Statistiniai klientų pasitenkinimo sistemos rezultatai gali būti pateikiami įvairiose valandos, dienos, mėnesio ar ilgesnio laikotarpio ataskaitose.
Kuo aukštesnis klientų lojalumo rodiklis, tuo didesnė tikimybė, kad turgavietės pirkėjai pasidalins teigiama nuomone su savo draugais. Bet jei šis rodiklis yra žemas ar neigiamas, verslo turgavietės administracija turės imtis veiksmų ir pagerinti procesus, aptarnavimo kokybę ar įvaizdį.
„Tai ne pirmas ir tikrai ne paskutinis mūsų bandymas įsigilinti į klientų lūkesčius. Prieš keletą metų esame atlikę išsamią Naujojo turgaus pirkėjų apklausą, teiravomės, kokių paslaugų norėtų, kas jų netenkina. Šį rudenį irgi ketiname ją pakartoti. O nuotolinis klientų pasitenkinimo indekso skaičiavimas – pagalbinė ir labai operatyvi priemonė, leisianti sužinoti apie paslaugų kokybę konkrečiame paviljone, matyti sezoniškumo tendencijas“, – pasakojo Viačeslavas Karmanovas, UAB „Naujasis turgus“ direktorius.
„Naujojo turgaus“ nuotr.
Taip pat abiejuose turgavietės padaliniuose – Naujajame ir Senajame turguose – paviljonuose įrengta lankytojų srautų skaičiavimo sistema. Fiksuojama, kiek klientų ateina ir išeina iš paviljono. Tai irgi padeda administracijai matyti ir analizuoti lankomumo tendencijas, planuoti reklamines kampanijas, aktyvinti prekybą organizuojant muges ar kitus renginius. Klientų pasitenkinimo indekso tyrimas populiarus visame pasaulyje, šypsenėlių mygtukus galite išvysti oro uostuose, prekybos centruose. Šį rodiklį nuolat stebi bendrovės „Apple“, „Phillips“, „Amazon“, „Harley-Davidson“ ir t. t. Nors klientų pasitenkinimo indeksas nėra esminis verslo sėkmės rodiklis, tačiau jis daug pasako apie tai, kuria kryptimi juda įmonė, taip pat, ar klientai yra linkę rekomenduoti prekės ženklą ir teikiamas paslaugas. Šiais pavyzdžiais seka ir bendrovė UAB „Naujasis turgus“ bei siekia, kad teigiami rodikliai ir lankytojų šypsenos būtų tiek veiduose, tiek vertinimuose.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Klaipėdos gynimas – strateginis klausimas17
Karinio konflikto atveju Klaipėda dėl savo strateginės padėties ir ekonominės svarbos yra ypač reikšmingas mūsų valstybės miestas. Todėl uostamiesčio žmones padiskutuoti, kaip, reikalui esant, kartu ginsime Klaipėdą, pakvietė šalie...
-
Klaipėdoje – knygos „Prelato Kazimiero Stepono Šaulio dokumentai“ sutiktuvės
Šią savaitę Klaipėdoje vyks knygos „Prelato Kazimiero Stepono Šaulio dokumentai“ sutiktuvės. Apie iškilų dvasininką ir svarbų valstybininką kartu su leidinio sudarytoju istoriku Algimantu Katiliumi kalbės jo kolegė Vi...
-
Įstatymų laikytis per brangu?3
Nusprendus pašalinti memorialinę lentą, skirtą buvusiam sovietinės Lietuvos švietimo komisarui ir rašytojui Antanui Venclovai, paaiškėjo, kad šis daiktas nėra Klaipėdos savivaldybės turtas. Todėl, laikantis vie&scaro...
-
„Žuvies dienų“ renginiai koreguoja eismą Klaipėdos senamiestyje1
Dėl gegužės 17–19 d. Klaipėdos senamiestyje vyksiančių „Žuvies dienų“ renginių bus draudžiamas eismas šiomis senamiesčio gatvėmis: Žvejų g. nuo Pilies iki Tiltų g., Kalvių g., Kurpių g. nuo Mėsininkų iki Vežėjų g....
-
Rekonstravus Smiltynės perkėlos krantines į Neringą galės plukdyti keturi keltai1
Baigta dvejus metus trukusi ir apie 6 mln. eurų kainavusi Smiltynės perkėlos krantinių rekonstrukcija – piko metu joje galės plaukioti keturi keltai, todėl poilsiautojai Kuršių neriją turėtų pasiekti greičiau. ...
-
Paskelbtas Respublikinės Klaipėdos ligoninės direktoriaus konkursas1
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) skelbia konkursą Respublikinės Klaipėdos ligoninės (RKL) direktoriaus pareigoms užimti. Kandidatai paraiškas gali pateikti iki gegužės 29 dienos imtinai. ...
-
Klaipėdos medicininės slaugos ligoninei vadovauti pradeda A. Nikolajevienė8
Nuo trečiadienio Klaipėdos medicininės slaugos ligoninei vadovauti pradeda konkursą laimėjusi Aušra Nikolajevienė. ...
-
Vasaros sezonas pajūryje ne visur prasidės vienodu metu1
Šiemet vasaros sezonas pajūryje ne visur prasidės vienodu metu. Tikimasi, kad Klaipėdoje jis startuos birželio 1-ąją, Palangoje šiandien, gegužės 15-ąją, o Nidoje – tik birželio 7-ąją. Iki vasaros sezono atidarymo kai kur gelb...
-
Klaipėdoje naujus lauko treniruoklius įrengs ne visur
Žolynų gatvėje netoli dviračių tako esantis treniruoklis, skirtas visiems norintiems sportuoti, – sulūžęs ir nebenaudojamas. Nors gyventojai reikalauja jį sutvarkyti, tačiau valdininkai naujo įrengti neketina ir planuoja senąjį tiesiog demon...
-
Palangoje – dėmesys mokesčių mokėtojams
Minint Pagarbos mokesčių mokėtojams dieną, Palangoje pagerbti daugiausiai mokesčių į kurorto biudžetą sumokėję verslininkai bei privataus apgyvendinimo paslaugų teikėjai. ...