Vairuotojams teko rikiuotis į antrą juostą pervažiavus šviesoforu reguliuojamą sankryžą su Gegužės gatve, iš karto už autoserviso, ties 20 numeriu pažymėtu pastatu.
Dėl pirmojoje išdygusių atitvarų su kelio darbų ženklais ne vienam teko stabdyti laukiant progos persirikiuoti. Klaipėdiečiai suko galvas, kas nutiko, kad dėl tokio mažo gatvės lopinėlio prireikė didžiausios tvoros.
„Toje vietoje yra nuo senų laikų likusi dujotiekio ir šilumos tinklų kamera. Išlūžo jos dangtis“, – tvirtino „Klaipėdos energijos“ atstovas Arūnas Liubinavičius.
Jis paaiškino, kad anksčiau tiesiant šilumines ir dujų trasas būdavo įrengiamos požeminės patalpos, vadinamos kameromis. Jose – kontrolinės sklendės, linijų perdavimo ir panašūs mechanizmai.
Remontuojant tinklus, darbininkai patekę į kamerą galėjo uždaryti ir atidaryti atitinkamus trasų ruožus.
„Paprastai gatvėse jos nestatomos, bet kai platino Naująją Uosto gatvę, dalis kameros pateko po ja. Matyt, nuo intensyvaus eismo arba šalčio dangtis išjudėjo ir įlūžo“, – paaiškino A.Liubinavičius.
Darbininkams teko sutvirtinti kameros dangčio konstrukciją.
„Metalinis karkasas sutvarkytas ir turėtų laikyti“, – patikino A.Liubinavičius.
Kelio atitvarai užsibuvo, nes asfaltavimo darbus atliko kita įmonė.
Naujausi komentarai