Naujų valdininkų atlyginimams – milijonai litų Pereiti į pagrindinį turinį

Naujų valdininkų atlyginimams – milijonai litų

2013-07-17 07:58
Klaipėdos miesto savivaldybė didina etatų skaičių
Klaipėdos miesto savivaldybė didina etatų skaičių / Vytauto Liaudanskio nuotr.

3 mln. litų – tiek mokesčių mokėtojams kasmet papildomai kainuos išlaikyti išaugusią Klaipėdos savivaldybės biurokratų armiją. Jos gretas ketinama praplėsti jau nuo rugpjūčio – palaipsniui numatoma įsteigti 59 naujus etatus, kol jų skaičius išaugs iki 439,5.

Nepopuliaru, bet būtina

"Tai labai nepopuliarus, bet būtinas sprendimas. Kuo daugiau tvarkos mieste, tuo daugiau biurokratų. Jei tvarkos norime, turime už tai susimokėti", – Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė aiškino, kodėl daugės valdininkų.

Didžiausias etatų augimo šuolis numatomas nuo šių metų spalio 1 dienos. Priežastis – bus centralizuota savivaldybės biudžetinių įstaigų apskaita. 121 įstaigoje numatoma gerokai sumažinti buhalterių skaičių, o Klaipėdos savivaldybės Finansų ir turto departamente įkurti Biudžetinių įstaigų centralizuotos apskaitos skyrių su keturiais poskyriais. Juose dirbantys valdininkai ir rūpinsis biudžetinių įstaigų buhalterija.

Anot J.Simonavičiūtės, tokie pokyčiai mokesčių mokėtojams papildomai nekainuos, o kaip tik esą padės taupyti lėšas.

Šiuo metu biudžetinėse įstaigose yra 194 buhalterių etatai. Darbuotojų algoms, darbo vietoms išlaikyti per metus reikia beveik 6 mln. litų.

Laksto po susirinkimus

Savivaldybėje numatoma įdarbinti 46 naujus buhalterius. Juos išlaikyti kainuos 2,7 mln. litų per metus, o tai reiškia, jog centralizacijos procesas kasmet padės sutaupyti po daugiau nei 3 mln. litų.

Kadangi savivaldybėje įdarbinami 46 nauji buhalteriai, Personalo ir Apskaitos skyriuose taip pat bus papildomai priimta po vieną darbuotoją, nes dabartiniams padaugės darbo krūvis ir jie bus nepajėgūs su juo susitvarkyti. Dviem naujiems tokiems etatams išlaikyti per metus kainuos apie 70 tūkst. litų.

Nuo spalio 1-osios dvi naujas pareigybes ketinama įsteigti Butų ir energetikos poskyryje. Darbuotojų reikia, nes, anot J.Simonavičiūtės, pasikeitė teisės aktai, todėl ir būtinos papildomos pajėgos.

"Bendrijų įstatyme numatyta, kad jų susirinkimuose turi dalyvauti ir savivaldybės atstovas, todėl ir reikia naujo etato. Dar vienas darbuotojas reikalingas renovacijos procesui prižiūrėti", – aiškino J.Simonavičiūtė.

Šių etatų kaina – apie 70 tūkst. per metus.

Norėtų ir daugiau

Nuo kitų metų pradžios savivaldybės administracijos pareigybių skaičių numatoma didinti dar 6-iomis. Urbanistikos plėtros departamente ketinama įkurti naują Miesto planavimo skyrių, nes esą šios srities darbuotojų dabar trūksta. Naujo skyriaus valdininkams išlaikyti per metus prireiks beveik 164 tūkst. litų.

Nuo kitų metų pradžios ketinama reorganizuoti Socialinės infrastruktūros ir plėtros skyrių, jį išskiriant į du poskyrius. Juose numatoma įdarbinti ir du naujus valdininkus, taip esą būtų geriau užtikrinamas projektų įgyvendinimas. Naujų etatų kaina per metus – daugiau nei 73 tūkst. litų.

"Norėtume ir daugiau darbuotojų, tačiau miesto biudžetas nėra beribis. Išlaikyti naujus buhalterių etatus tarsi ir nekainuos, nes pinigai į savivaldybę bus perkelti iš biudžetinių įstaigų. Tačiau kitiems  etatams per metus reikės apie 500 tūkst. litų, o tai – nemaži pinigai", – pripažino J.Simonavičiūtė.

Nuo rugpjūčio savivaldybėje bus įdarbinti ir du Vaiko teisių apsaugos skyriaus darbuotojai bei vienas civilinės saugos specialistas. Tačiau papildomai miesto biudžetui tai nekainuos, nes šios funkcijos, o sykiu ir pinigai yra skirti valstybės.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra