Pereiti į pagrindinį turinį

Nusivylęs vairuotojas: autoserviso meistrai siūlė spėjimo būdu rinktis, ką remontuoti

2019-02-13 03:00

Vairuotojui išseko kantrybė. Vyras penkis kartus vežė savo sugedusį automobilį į firminiu vadinamą autoservisą, tačiau meistrai nesugebėjo jo suremontuoti. Įspūdingą sumą paklojęs klaipėdietis suabejojo mechanikų profesionalumu: buvo keičiamos, tikėtina, nereikalingos dalys, o tikrosios gedimo priežasties taip ir nepavyko nustatyti. Tai padarė vos du mėnesius dirbantys jauni specialistai.

Į "Inchcape Motors" autoservisą klaipėdietis vyko daugybę kartų, tačiau po kiekvieno automobilio remonto buvo priverstas sugrįžti, nes mašinos variklis ir toliau neįsijungdavo. Į "Inchcape Motors" autoservisą klaipėdietis vyko daugybę kartų, tačiau po kiekvieno automobilio remonto buvo priverstas sugrįžti, nes mašinos variklis ir toliau neįsijungdavo.

Pasiūlė atspėti gedimą

Klaipėdietis Vytautas, kurio automobilis "Mazda 6" sugedo, nutarė transporto priemonę patikėti savo darbą išmanantiems žmonėms – pristatė mašiną į "Inchcape Motors" autoservisą.

"Aukščiausios kvalifikacijos serviso meistrai greitai ir tiksliai išsiaiškins Jūsų automobilio gedimo priežastis bei padės jas išspręsti", – teigiama "Inchcape" tinklalapyje.

Jame taip pat rašoma: "Aukščiausios kokybės serviso darbų standartus nustato "Ford", "Mazda", "Mitsubishi", "Hyundai", "Jaguar" ir "Land Rover" kokybės reglamentai, kurių griežtai laikydamiesi, serviso meistrai užtikrina sklandų ir aukštos kokybės serviso darbą. Greitą ir efektyvų automobilių remontą bei kitas aukštos kokybės teikiamas paslaugas."

"Viskas prasidėjo, kai naktį tamsoje neteisingai prijungiau akumuliatoriaus laidus. Automobilio nebegalėjau įjungti, todėl nusprendžiau pasirinkti patyrusius meistrus ir visiems gerai žinomą "Mazda" centrą. Pirmą kartą mašiną į autoservisą nuvežiau pasitelkęs į pagalbą specialų autotransportą dar lapkričio pradžioje. Serviso darbuotojams papasakojau, kas nutiko, o šie, atlikę automobilio diagnostiką, patarė keisti akumuliatorių", – prisiminė klaipėdietis.

Už naują akumuliatorių ir jo keitimo darbus Vytautas jau iškart sumokėjo nemenką sumą – 211,15 euro. Tačiau jau po savaitės mašinos variklis ir vėl neįsijungė.

"Teko gabenti mazdą į tą patį autoservisą, nes mašina buvo tarsi mirusi. Tąsyk meistrai pakeitė degalų slėgio daviklius, juos suprogramavo, įstatė naują degalų siurblio vožtuvą bei atliko bendrąją diagnostiką. Už visus šiuos darbus sumokėjau dar 283,39 euro. Po poros dienų – vėl tas pats. Mašina nebeįsijungia. Trečią kartą nuvykus į autoservisą likau priblokštas. Mechanikai pasakė, kad gali būti sugedęs automobilio kompiuteris arba purkštukai ir pasiūlė spėjimo būdu rinktis, ką remontuoti. Tai čia taip turi dirbti profesionalūs meistrai? Kadangi jau ir taip buvau išleidęs nemažą sumą, nusprendžiau keisti mašinos kompiuterį, kurį pats susiradau skelbimų portale už 67 eurus", – pasakojo klaipėdietis.

Sumos – vis didesnės

Vytautas paliko transporto priemonę autoservise prieš pat didžiąsias metų šventes. Tačiau remontas tęsėsi ir sausio mėnesį.

"Tarpušvenčiu man paskambino iš autoserviso ir pasakė, kad viską suremontavo ir galiu atsiimti mazdą. Nuvykus į vietą buvau dar kartą nemaloniai nustebintas, tiesiog trūko žodžių: mašinos variklio vėl nebegalėjau įjungti, meistrai tik skėsčiojo rankomis. Tą pačią dieną paprašiau pakaitinės mašinos. Autoservise kabėjo plakatas, kuriame skelbiama, jog klientas gali išsinuomoti kitą automobilį parai už 20 eurų. Tačiau atsakė, kad neturi laisvų mašinų. Susinervinęs išsikviečiau taksi ir grįžau namo. Matyt, spėjimo būdu pasirinktas gedimo šalinimas nepasiteisino", – piktinosi vairuotojas.

Po švenčių Vytautas sulaukė meistrų skambučio, šįsyk jie rekomendavo keisti pakaitinimo žvakes.

Pridaviau mašiną su viena degančia perspėjimo lempute, o man atidavė ne suremontuotą, o su dar daugiau defektų.

"Sausio 9-ąją nuvykau dar kartą pasiimti automobilio. Šįkart už naujo mašinos kompiuterio sumontavimą, diagnostiką, naujas žvakes bei jų keitimą sumokėjau 322,25 euro. Jau buvau apsidžiaugęs, nes savaitę važinėjau be trukdžių, tačiau sustojus vienoje degalinėje vėl nebegalėjau įjungti mašinos variklio. Tai pavyko padaryti tik iš penkto karto. Prietaisų skydelyje iš karto užsidegė lemputė, kuri nurodė variklio gedimą. Nieko nelaukęs iš karto nuvažiavau ir vėl į tą patį autoservisą. Mechanikai pasiūlė keisti purkštukus, tačiau aš atsisakiau. Viskas buvo per daug įtartina, rodos, keičiamos bet kokios dalys, nieko neišmanant apie automobilių remontą. Autoserviso specialistas pašalino atsiradusią klaidą prietaisų skydelyje ir net bijojo išjungti variklį. Atsisėdus prie mazdos vairo ir įjungus rūko žibintus ėmė mirksėti visi posūkio signalai. Tada jau visai nebetekau kantrybės. Pridaviau mašiną su viena degančia perspėjimo lempute, o man atidavė ne suremontuotą, o su dar daugiau defektų", – prisiminė klaipėdietis.

Po daugybės atliktų remonto darbų automobilį ėmė apžiūrėti autoelektrikas: "Pasakiau jam, kad mašinos slenksčiuose buvo užsikimšę nutekėjimo kanalai ir juose buvo šiek tiek vandens. Galbūt tai galėjo turėti įtakos mašinos elektronikai. Išardęs vieną slenkstį, autoelektrikas atsisakė remontuoti mašiną, nes pamatė papildomų laidų, kurie buvo nutiesti tam, kad galėčiau naudotis laisvų rankų įranga. Tai sukėlė nuostabą. Paklausus specialisto, ką padarė, kad automobilis vėl įsijungė, šis atsakė, kad tiesiog pajudino laidus, ir viskas. Juokas pro ašaras – ne kitaip."

Sutvarkė per vieną dieną

Kadangi vyras turi mažų vaikų ir kasdien važiuoja į darbą, nusprendė įsigyti kitą automobilį.

"Dar prieš šventes nusipirkau kitą mašiną už 1,4 tūkst. eurų, nes reikėjo rūpintis kalėdinėmis dovanomis, vežti vaikus pas gydytojus, jau nekalbu apie važinėjimą į darbą Gargžduose", – neslėpė Vytautas.

Nesulaukęs tinkamos pagalbos, vyras Šilutės plente rado smulkią autoelektrikų įmonę, kuri veikia vos du mėnesius.

Specialistai juokėsi iš prabangaus autoserviso meistrų, esą po tiek kartų remontuotos mašinos jie padarė daugiau žalos.

"Sausio pabaigoje nuvežiau mazdą į kuklų autoservisą, kuris duris atvėrė visai neseniai. Ten auksines rankas turintys elektrikai iš karto nustatė gedimo priežastis ir suremontavo viską per vieną dieną. Pasirodo, reikėjo pakeisti visą mašinos elektros instaliaciją, nes buvo daug nudegusių laidų. Taip pat vyrai keitė prie pagrindinio mašinos kompiuterio prijungtus laidus ir rankiniu būdu perprogramavo kompiuterį. Šie specialistai juokėsi iš prabangaus autoserviso meistrų, esą po tiek kartų remontuotos mašinos jie padarė daugiau žalos", – teigė nusivylęs vairuotojas.

Tikėjosi kompensacijos

Kai automobilis jau buvo suremontuotas, Vytautas nuvyko į "Inchcape Motors" atstovybę ir paprašė serviso vadovo, kad būtų bent jau iš dalies kompensuotos jo išlaidos.

"Po tiek nesėkmingų automobilio remonto darbų nuvykau į servisą, tikėjausi, kad bent jau kokią nors sumą kompensuos. Tvarkė mašiną penkis kartus, keitė nereikalingas detales, tačiau net į kalbas nesileido dėl kompensacijos. Pasiūlė tik suteikti didelę nuolaidą būsimiems važiuoklės remonto ir tepalų keitimo darbams. Padėkojau už šį pasiūlymą ir sau pasižadėjau daugiau gyvenime pas tokius neaiškius specialistus nebeužsukti", – prisiminė klaipėdietis.

Komentaras

Džiugas Radžius

"Inchcape Motors" atstovybės Klaipėdos padalinio vadovas

Automobilio tvarkymas dažniausiai vyko kituose servisuose, po kurių vėl mašina turėdavo problemų. Automobilio sutvarkymas galėjo būti operatyvus ir greitas, jei būtų buvęs tvarkomas nuo pradžių iki galo pas mus ir jei būtume informuoti apie automobilio užliejimą.

"Inchcape Motors" servise darbai buvo atlikti tikslingi, ką įrodo, kad atvykęs nevažiuojantis automobilis išvažiuodavo savo eiga. Automobilis išvykdavo ne visiškai sutvarkytas, nes klientas viso gedimo tvarkymo atsisakydavo. Visi darbai ir tvarkymai buvo suderinti su klientu.

Daugelį darbų klientas atlikdavo kituose servisuose, dėl kurių darbų negalime atsakyti. Gruodžio mėnesį automobilis ilgą laiką stovėjo dėl to, kad klientas pats ieškojo naudoto valdymo modulio arba automobilis buvo paliktas servise be papildomo laiko suderinimo.

Pakaitinių automobilių turime pakankamai ir juos siūlome visiems savo klientams. Važinėjimas pakaitiniu automobiliu yra mokamas, kurį apmoka draudimas, gamintojo garantija arba pats klientas. Šiuo atveju nebuvo nei draudžiamasis, nei garantinis įvykis, dėl ko klientas galėjo nuosavomis lėšomis išsinuomoti automobilį iš mūsų arba kur kitur.

Su kliento skundu nesutinkame, darbuotojai darbus atliko profesionaliai ir tikslingai. Kaip autorizuotas servisas ir atstovas, esame visada pasiruošę padėti tvarkant "Mazda" automobilių gedimus.

Naujausi komentarai

Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų