Vakar nuotoliniu būdu posėdžiavę V.Grubliauskas, vicemeras A.Barbšys, skenduolio "Ole Willassen" savininkai ir atstovai bei įstaigos "Klaipėdos paplūdimiai" direktorius Olegas Mariničius sprendė laivo likimą.
Pokalbis vyko korektiškai, bet jame buvo išdėstyta besąlygiška pozicija – šio laivo Dangėje būti negali.
Savininkai mėgino diskutuoti apie alternatyvas, kur jis galėtų būti perkeltas, bet tai buvo kategoriškai atmesta ir pasakyta, kad nėra prasmės to svarstyti.
"Nėra ką diskutuoti apie kažkokius pratęsimus ar kitus laikinus sprendimus", – teigė meras.
Savininkams skiriama dešimt dienų, per kurias jie turi susitvarkyti dokumentus ir reikiamus leidimus, kad galėtų pajudėti į doką, link laivų remonto krantinės teritorijos ar kitur, kur patys nuspręs.
Meras tikino, kad jei susitarimo sąlygos nebus vykdomos, tuomet primygtiniu reikalavimu koncesininkas nutrauks sutartį su laivo savininkais.
"Dešimt dienų yra laikas, kurį privalu išnaudoti optimaliai ir maksimaliai. Jei rugsėjo 25 d. rytą laivas ten stovės, tą dieną prasidės sutarties nutraukimas dėl gausybės pažeidimų. Jei nepavyks gražiuoju, teks naudoti tam tikrus prievartos mechanizmus", – kalbėjo V.Grubliauskas.
Oficiali laivo skendimo priežastis – išmuštas vandens aušinimo sistemos medinis kamštis. Į laivą pritekėjo daug vandens ir jis ėmė skęsti.
Meras pajuokavo, kad laivas, tris kartus skendęs toje pačioje vietoje ir nenuskendęs, turėtų būti įrašytas į Guinnesso rekordų knygą. Ši idėja galėtų paskatinti savininkus daryti kokį nors verslą ateityje, bet tik ne Dangės upėje.
Naujausi komentarai