Pereiti į pagrindinį turinį

Pasišlykštėjo: cepelinų padaže – kirmėlė

2018-12-03 08:52

Sekmadienį viename Klaipėdos restoranų cepelinų užsisakiusi mergina žagtelėjo, kai pamatė patiekalo turinį. Grybų padaže „rangėsi“ bjaurus gyvis. Kavinės vadovė tikino, kad šis nemalonus incidentas buvo išspręstas taikiai.

Pasišlykštėjo: cepelinų padaže – kirmėlė
Pasišlykštėjo: cepelinų padaže – kirmėlė / Skaitytojo nuotr.

Skandalinga cepelinų nuotrauka žaibiškai išplito interneto socialiniame tinkle „Facebook“. Vieni komentatoriai bjaurėjosi ir smerkė restoraną, kiti laidė juokus, esą tai – papildomas proteinas už dyką.

Taikos prospekte esančio „Delano“ restorano vadovė Alma Pociuvienė teigė, kad kirmėlę šalia cepelinų radusiai klientei buvo atneštas kitas patiekalas, už kurį jai mokėti nereikėjo.

„Visų pirma tai kirmėlė buvo ne cepeline, o grybų padaže, kuris gaminamas iš šaldytų grybų. Viską taikiai išsprendėme vietoje ir jokio konflikto nebuvo. Kodėl nuotrauka paskui atsidūrė socialiniuose tinkluose, negaliu atsakyti. Klientė mums nepaliko savo telefono numerio, nebendrauja, neatsako ir neatrašo internetu“, – kalbėjo pašnekovė.

A. Pociuvienės žodžiais, nevalgomi cepelinai buvo pakeisti nauja porcija ir klientė tuo metu jokių pretenzijų restoranui neturėjo.

„Cepelinus gauname šaldytus, o grybas yra grybas. Jis yra supjaustomas kubeliais ir jeigu viduje buvo kirmėlė, mes jos gi neiškrapštysime“, – dėstė restorano vadovė.

Ji teigė, kad „Delano“ kavinėje Klaipėdoje toks incidentas įvyko pirmą kartą.

Vartotojo skundą gavę Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos inspektoriai „Delano“ restorane vykdys patikrinimą. Tai pirmadienį patvirtino tarnybos viršininkas Antanas Bauža.

„Delano“ Kokybės skyriaus vadovė Akvilė Lekavičiūtė:

Mūsų restorane patiekalų kokybei skiriamas didelis dėmesys. Klientės valgytas patiekalas buvo cepelinai su baravykų padažu. Padažo pagrindinis ingredientas yra šaldyti natūralūs baravykai, gaunami iš tiekėjo. Jie nėra apdorojami cheminėmis medžiagomis ir nors vykdomas griežtas rūšiavimo procesas dėl žmogiškojo faktoriaus akivaizdu buvo nepakankamas. Restorane klientei iš karto nekokybiškas patiekalas buvo pakeistas, atsiprašyta. Dėkojame klientei už informaciją. Siekiame būti vieta, kur galima skaniai pavalgyti, todėl į kiekvieną pastabą stengiamės operatyviai reaguoti ir tobulėti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų